نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۵

فصل چهارم سریال Fargo احتمالا سال 2020 روی آنتن می‌رود

اگرچه چندی پیش در طی خبری اعلام شده بود که فصل چهارم سریال Fargo در سال ۲۰۱۹ پخش می‌شود، اما حالا اطلاعات جدید نشان می‌دهد که این سریال یک سال تاخیر خورده است.

چندی پیش و در طی اخبار مختلف ما اینگونه از زبان خالق سریال Fargo (فارگو) یعنی نوآ هاولی باخبر شدیم که فیلمبرداری فصل چهارم این مجموعه تلویزیونی محبوب، تا سال ۲۰۱۹ آغاز به کار نمی‌کند. همچنین این سازنده عنوان کرده بود که بازگشت این سریال به روی آنتن‌های تلویزیون آن هم در همان سال، «تقریبا بعید است.»

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تهیه کننده اجرایی این مجموعه تلویزیونی یعنی وارن لیتلفیلد، جزئیات جدیدی را در اختیار مخاطبان قرار داده است: فیلمبرداری و تولید فصل چهارم سریال فارگو تا فصل پاییز سال ۲۰۱۹ آغاز به کار نخواهد کرد. اگرچه از لحاظ فنی و در بهترین حالت این احتمال وجود دارد که شبکه FX بخواهد چندین قسمت فیلمبرداری‌شده ابتدایی فصل را در ماه دسامبر به روی آنتن ببرد، اما می‌توان اینگونه گفت که این سریال تحسین‌شده درام و جنایی به احتمال خیلی زیاد، تا سال بعد از آن، به روی آنتن نخواهد رفت. به احتمال بسیار زیاد این فصل هم در ماه آوریل پخش خود را آغاز می‌کند؛ زیرا شبکه FX دو فصل قبل این مجموعه را هم در این ماه به روی آنتن برده بود.

وارن لیتلفیلد در طی این مصاحبه خود، اینگونه درباره فصل جدید سریال فارگو صحبت کرد:

در حال حاضر ما یک سال فرصت داریم و حتی یک شهر (همان شهری که قرار است فصل چهارم در آن فیلمبرداری شود) هم در اختیار داریم. براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، طرح به این صورت است که فیلمبرداری و تولید فصل چهارم این مجموعه در پاییز سال ۲۰۱۹ آغاز شود. نوآ هاولی برنامه‌های زیادی برای ساخت این فصل دارد. او دقیقا می‌داند که در چه زمانی است و در چه نقطه‌ای قرار دارد. او نوشتن فیلمنامه این فصل را بعد از تابستان امسال و درست از بعد از اینکه فیلمبرداری و تولید فیلم بلندش با کمپانی Fox Searchlight را به پایان رساند، آغاز خواهد کرد. پس با این اوصاف او نوشتن فیلمنامه را در پاییز سال جاری آغاز می‌کند و اینگونه ما پیش از آنکه تولید فصل چهارم سریال Fargo را آغاز کنیم، بخش زیادی از فیلمنامه آن را در دست خواهیم داشت.

اثر بلند جدید نوآ هاولی که با همکاری کمپانی فاکس سرچلایت ساخته شده است، Pale Blue Dot (نقطه آبی کمرنگ) نام دارد. این فیلم یک اثر علمی تخیلی محسوب می‌شود که در آن ریس ویترسپون نقش اصلی آن را ایفا می‌کند. ویترسپون نقش یک فضانورد زن را بر عهده دارد که از یک ماموریت فضایی به زمین بازگشته و کم کم دچار مشکل می‌شود و ارتباط خود با واقعیت را از دست می‌دهد.

 


منبع EW
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده