نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۵

حضور بازیگران جدیدی در فیلم Once Upon a Time in Hollywood تایید شد

سونی پیکچرز از حضور بازیگران جدیدی در فیلم Once Upon a Time in Hollywood، جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگران جدیدی در فیلم Once Upon a Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود)، نهمین و جدیدترین فیلم کوئنتین تارانتینو، تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، کرت راسل، تیم راث و مایکل مدسن، از جمله بازیگران جدیدی هستند در حال انجام مذاکرات نهایی برای حضور در این فیلم هستند. این سه بازیگر قرار است حضور و نقش کوتاهی را در این فیلم داشته باشند که پیش از این در فیلم The Hateful Eight (هشت نفرت‌انگیز) با تارانتینو همکاری کرده بودند. با این حال، اطلاعات بیشتری از نقش این سه بازیگر اعلام نشده است.

Michael Madsen and tim roth

برت رینولدز دیگر بازیگری است که در آستانه توافق برای حضور در فیلم Once Upon a Time in Hollywood است. در صورت توافق با سونی پیکچرز، او قرار است نقش جرج اسپان ۸۰ ساله را در این فیلم بازی کند. جرج اسپان یک مرد تقریبا نابینا است که یک مزرعه در حومه شهر لس آنجلس داشت که از این محل برای فیلمبرداری فیلم های وسترن استفاده می‌شد. همچنین این مزرعه محل زندگی چارلز منسون و پیروانش نیز بود که شارون تیت و چهار نفر از دوستانش را در تابستان سال ۱۹۶۹ به قتل رساندند.

تاکنون حضور لئوناردو دی کاپریو و برد پیت در فیلم Once Upon a Time in Hollywood تایید و اعلام شده است. دی‌کاپریو قرار است نقش ریک دالتون و برد پیت قرار است نقش کلیف بوث را در این فیلم بازی کنند. علاوه بر این، اخیرا حضور مارگو رابی، بازیگر فیلم‌هایی چون فیلم I Tonya (من تونیا هستم)، فیلم The Wolf of Wall Street (گرگ وال استریت)  و فیلم Suicide Squad (جوخه انتخار)، در فیلم Once Upon a Time in Hollywood برای بازی در نقش شارون تیت تایید و اعلام شده است. همچنین شایعه‌های زیادی مبنی بر مذاکره شرکت سونی با ستارگان دیگر هالیوود از جمله تام کروز برای حضور در این فیلم نیز شنیده می‌شود.

فیلم Once Upon a Time in Hollywood قرار است در تاریخ ۹ آگوست سال ۲۰۱۹ (۱۸ مرداد ۱۳۹۸) اکران شود. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده