نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۱۵

کمپانی فوکوس فیچرز حق پخش فیلم «همه می دانند» را خرید

کمپانی فوکوس فیچرز حق پخش فیلم «همه می‌دانند» به کارگردانی اصغر فرهادی را خرید.

فیلم همه می دانند به کارگردانی اصغر فرهادی شب گذشته به عنوان فیلم افتتاحیه جشنواره کن پخش شد. این فیلم اسپانیایی زبان با بازی پنه لوپه کروز و خاویر باردم ساخته شده است. طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی فوکوس فیچرز (Focus Features) به تازگی حق پخش این فیلم را برای اکران در کشورهای ایالات متحده امریکا، کانادا، انگلستان، استرالیا، نیوزیلند، آفریقای جنوبی، هند، برخی از کشورهای آسیایی و خاورمیانه (به غیر از ایران) خریداری کرده است. گفتنی است که فیلم پیش از این مجوز اکران در اسپانیا را داشت.

پیتر کوجاوسکی، مدیر کمپانی فوکوس فیچرز، در مورد اصغر فرهادی چنین می‌گوید:

اصغر یک فیلم‌ساز در کلاس جهانی است که ورای زبان‌ها کار می‌کند. کنار هم قرار گرفتن استعداد او و اجراهای پر از احساس پنه لوپه و خاویر بیننده را مجذوب خود می‌کند.

فیلم تازه اصغر فرهادی روایت‌گر داستان زنی به نام لورا است که به زادگاهش در کشور آرژانتین بازمی‌گردد و در این میان درگیر مشکلاتی می‌شود. قرارداد کمپانی فوکوس با سازندگان فیلم نیز پیش از نمایش اولیه فیلم در شب گذشته منعقد شده بود. طبق شنیده‌ها، کمپانی نام‌آشنای نتفلیکس هم یکی از مشتریان فیلم همه می‌دانند بود. همچنین گروه فیلم‌های مستقل UTA و کمپانی ممنتو فیلم از طرف تیم سازنده فیلم همه می‌دانند با کمپانی فوکوس مذاکره کرده‌اند. الکاسندر مالت‌گای از ممنتو فیلم در کنار آلوارو لونگوریا تهیه کنندگان فیلم اصغر فرهادی بودند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده