نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۵

برادران روسو نزدیکترین حدس نام فیلم Avengers 4 را اعلام کردند

چندی پیش برادران روسو در مصاحبه خود اعلام کردند که نام قطعی فیلم انتقام جویان 4 (Avengers 4) انتخاب شده است. حال آنها به‌تازگی نزدیک‌ترین حدس به این نام را عنوان کرده‌اند.

کمتر از یک سال دیگر تا اکران فیلم Avengers 4 (انتقام جویان 4) باقی مانده است. تا به امروز هیچ عنوان رسمی‌ای برای این اثر ابرقهرمانی و فوق‌العاده مورد انتظار اعلام نشده است. چندی پیش اعلام شده بود که برادران کارگردان این اثر یعنی آنتونی و جو روسو نامی را برای این اثر انتخاب کردند، اما هنوز این نام در هیچ کجا اعلام نشده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، برادران روسو در صحبت‌های جدید خود نزدیک‌ترین نامی را که آنها در طی این چند روز شنیده و مشاهده کرده‌اند، عنوان کردند.

تا به این لحظه، برادران روسو خطاب به گزارشگر سایت خبری کمیک بوک اعلام کردند که در حال حاضر اصلاً مشخص و قطعی نیست که عنوان قسمت چهارم مجموعهٔ Avengers چه خواهد بود. با این حال این دو برادر باز هم اعتراف کردند که حدس مسئولان این سایت خبری یعنی انتقام جویان: برای همیشه (Avengers: Forever)، نزدیک‌ترین حدس نسبت به آن عنوانی که آنها انتخاب کردند است. بعد از این صحبت‌ها، جو روسو به شوخی کردن پرداخت و عنوان کرد که عنوان انتخابی این سایت خبری به عنوان اصلی خیلی نزدیک است؛ زیرا آنها نام انتقام جویان: تقریبا برای همیشه (The Avengers: Almost Forever) را برای این فیلم انتخاب کرده‌اند.

با توجه به اینکه چندی پیش نام دستکش آهنی بینهایت (Infinity Gauntlet) به طور رسمی رد شد، کارگردانان این اثر عنوان کردند که آنها اقتباس کردن از یک نسخه از کتاب‌های کمپانی مارول کامیکس و الهام گرفتن از متریال اصلی آن را ترجیح می‌دهند؛ نه اینکه بخواهند درست طبق همان داستان یا مجموعه به‌خصوص پیش بروند و راه را کاملا برای بیننده قابل پیشبینی کنند. در ادامه صحبت‌ها جو روسو درباره این موضوع هم توضیحاتی را ارائه کرد که به شرح زیر است:

من فکر نمی‌کنم هیچ کتاب کمیکی وجود داشته باشد که با این فیلم مرتبط باشد. من فکر می‌کنم ما در روند ساخت فیلم انتقام جویان 4، در یک قلمرو بسیار تازه و دست‌نخورده هستیم. بعد از اینکه من به گذشته رفتم و چندین فیلم کمپانی مارول را از طریق لنزهای مختلف تماشا کردم، متوجه شدم کاری که ما در حال حاضر در حال انجام دادن آن هستیم، خیلی جالب و جذاب خواهد بود. اما من فکر نمی‌کنم و کتاب کمیک به‌خصوصی هم به ذهنم نمی‌آید که به این فیلم مرتبط باشد.

Anthony Russo and Joe Russo

براساس همین روشی که آنها در پیش گرفتند، اینگونه اعلام شده که این دو برادر هرگونه داستانی را که به آدام وارلاک مرتبط می‌شود حذف کردند و قرار نیست این کاراکتر در میان شخصیت‌های فیلم انتقام جویان 4 حضور داشته باشد. اتفاقا در ادامه این مصاحبه، جو روسو در رابطه این موضوع صحبت‌های دیگری عنوان کرد:

آدام وارلاک قرار نیست در قسمت چهارم این مجموعه حضور داشته باشد. همانطور که پیش از این، میلیون‌ها بار دیگر هم گفته بودیم، وظیفه‌ی ما این است که یک داستان از دنیای سینمایی مارول را برای مخاطبان روایت کنیم. حال اینکه ما طرفداران و خوانندگان کتاب‌های کمیک هستیم لزوما دلیل بر این نمی‌شود که فیلم‌ها اقتباس کامل و مستقیمی از این کتاب‌ها باشند. من به شخصه به عنوان یک کارگردان هیچ علاقه‌ای به روایت دوباره یک داستان که قبلا گفته شده یا دیدم، ندارم. اگر قرار بر این باشد که در لحظه لحظه فیلم، من بدانم که یک ثانیه یا یک دقیقه بعد قرار است چه اتفاقی در روند داستان رخ دهد‌ پس اصلا هدف ساختن این فیلم چه بوده است؟ ما دوست داریم در طی داستان مدام بیننده را شگفت‌زده کنیم و داستانی را که با فیلم Iron Man (آیرون من) در یک دهه پیش آغاز شد، ادامه دهیم.

فیلم Ant-Man and the Wasp (مرد مورچه‌ای و واسپ)، فیلم بعدی دنیای سینمایی مارول خواهد بود که قرار است در تاریخ ۶ جولای امسال (۱۵ تیر) اکران شود. پس از این فیلم، فیلم Captain Marvel در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) و فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما خواهند رفت.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده