نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۵

در فیلم Jurassic World 3 شاهد بازگشت دایناسورهای هیبریدی نخواهیم بود

کالین ترورو تایید کرد که در فیلم Jurassic World 3 (دنیای ژوراسیک ۳) قرار نیست دایناسورهای هیبریدی حضور داشته باشند.

در دو قسمت اول فیلم Jurassic World (دنیای ژوراسیک) شاهد حضور دایناسورهای هیبریدی به‌عنوان شخصیت‌های شرور داستان بودیم. با این حال، بازگشت آن‌ها در قسمت بعدی مشخص نبود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کالین ترورو تایید کرده که در فیلم Jurassic World 3 قرار نیست شاهد حضور و بازگشت دایناسور هیبریدی باشیم. در مصاحبه با توتال‌فیلم، او گفت در قسمت سوم مجموعه دنیای ژوراسیک قرار است تنها شاهد بازگشت دایناسورهای معمول و اصلی باشیم. ترورو گفت:

من منتظر هستم تا در فیلم سوم کمی به عقب و دوره دیرینه‌شناسی برگردیم که حیوانات وحشی آن طبیعت واقعی همه دایناسورها است.

Jurassic World

ترورو در ادامه تایید کرد که دایناسور Indoraptor در فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom (دنیای ژوراسیک: پادشاهی سقوط کرده) آخرین دایناسور هیبریدی مجموعه دنیای ژوراسیک است. ایندامینوس رکس (Indominus Rex) اولین دایناسور هیبریدی این مجموعه بود که به‌عنوان شخصیت خبیث اصلی در فیلم Jurassic World معرفی شد. ترورو پیش از این در توصیف فیلم Jurassic World 3 گفته بود این فیلم قرار است یک فیلم دلهره‌آور علمی مانند قسمت اول فیلم Jurassic Park (پارک ژوراسیک) باشد و بنابراین منطقی است که شاهد بازگشت دایناسورهای هیبریدی در قسمت بعدی نباشیم.

فیلم Jurassic World 3 قرار است در تاریخ ۱۱ ژوئن ۲۰۲۱ (۲۱ خرداد ۱۴۰۰) به روی پرده‌های سینما برود. کارگردانی این فیلم بر عهده ترورو خواهد بود و علاوه بر این، او به‌همراه امیلی کارمایکل، نویسنده فیلم Pacific Rim: Uprising (پاسیفیک ریم: طغیان) کار نوشتن فیلمنامه دنیای ژوراسیک ۳ را نیز بر عهده دارد. کریس پرت در نقش اوون گردی و برایس دالاس هاوارد در نقش کلیر دارنینگ در فیلم Jurassic World 3 باز خواهند گشت. پیش از اکران این فیلم، فیلم Jurassic World: Fallen Kingdom در تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۱۸ (۱ تیر ۱۳۹۷) اکران خواهد شد. اواخر ماه گذشته، یونیورسال پیکچرز سومین تریلر این فیلم را منتشر کرد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده