نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۱

آدام وارلاک در فیلم Avengers 4 حضور ندارد

برادران روسو تایید کردند که شخصیت آدام وارلاک قرار نیست در فیلم Avengers 4 (اونجرز ۴) حضور داشته باشد.

سرانجام اکران فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) آغاز شد و حال بسیاری در انتظار ماجراجویی بعدی انتقام جویان و تانوس در قسمت بعدی هستند. بدون شک در فیلم Avengers 4 قرار است شاهد اضافه شدن چند شخصیت جدید باشیم که در قسمت سوم فیلم Avengers حضور نداشتند؛ اما در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شخصیت آدام وارلاک قرار نیست در این فیلم حضور داشته باشد. در مصاحبه اختصاصی با وب‌سایت کمیک‌بوک، جو و آنتونی روسو، کارگردانان دو قسمت جدید اونجرز، به سوالی در مورد صحنه پس از پایان فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 (نگهبانان کهکشان نسخه. ۲) پاسخ دادند که در این صحنه شاهد پیله شخصیت آدام وارلاک بودیم؛ اما طبق گفته برادران روسو، این شخصیت در فیلم Avengers 4 حضور ندارد. جو روسو گفت:

آدام وارلاک در داستان ما حضور ندارد. همانطور که میلیون‌ها بار پیش از این گفته بودیم، ما قرار است یک داستان از دنیای سینمایی مارول را روایت کنیم و قرار نیست این فیلم‌ها مستقیما و کاملا از کتاب‌های کمیک اقتباس شوند؛ بخاطر اینکه ما طرفدار کتاب‌های کمیک هستیم. من به‌عنوان یک کارگردان هیچ علاقه‌ای به روایت دوباره یک داستان که قبلا گفته شده یا دیدم، ندارم. اگر من تمام اتفاقات و رویدادهایی را که قرار است در داستان فیلم رخ بدهند، بدانم پس هدف از ساخت و تماشای فیلم چیست؟ ما می‌خواهیم شگفت زده کردن مخاطبان را حفظ کنیم و داستانی را که با فیلم Iron Man (آیرون من) در یک دهه پیش آغاز شد، ادامه دهیم.

Anthony Russo and Joe Russo

در واقع مصاحبه جدید برادران روسو نظریه احتمال اقتباس داستان فیلم Avengers 4 از داستان Infinity Gauntlet یا داستان Avengers: Forever را کمرنگ‌تر می‌کند. با این حال،‌ برادران روسو تایید کرده‌اند نام کمیک Avengers: Forever نزدیک‌تر نام ممکن به قسمت چهارم این مجموعه است؛ اما جزئیات بیشتری از داستان و اتفاقات این فیلم در دسترس نیست. علاوه بر انت من و هاوک آی (و احتمالا واسپ)، شخصیت کاپیتان مارول نیز قرار است در فیلم Avengers 4 حضور داشته باشد و احتمالا نقش مهمی در اتفاقات فیلم خواهد داشت.

فیلم Ant-Man and the Wasp (مرد مورچه‌ای و واسپ)، فیلم بعدی دنیای سینمایی مارول خواهد بود که قرار است در تاریخ ۶ جولای امسال (۱۵ تیر) اکران شود. پس از این فیلم، فیلم Captain Marvel در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) و فیلم Avengers 4 در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) به‌روی پرده‌های سینما خواهند رفت.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده