نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۸

ساخت دنباله فیلم The Hitman's Bodyguard تایید شد

شرکت فیلمسازی میلینیوم فیلمز از ساخت دنباله فیلم The Hitman's Bodyguard (بادیگارد آدمکش) خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت دنباله فیلم The Hitman's Bodyguard رسما تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، شرکت فیلمسازی میلینیوم فیلمز از ساخت دنباله این فیلم کمدی و اکشن با نام The Hitman’s Wife’s Bodyguard (همسران بادیگارد آدمکش) خبر داده است. اگرچه هنوز فهرست رسمی بازیگران این فیلم اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود که رایان رینولدز برای بازی در نقش مایکل برایس و ساموئل ال جکسون برای بازی در نقش داریوس کینکید، در این فیلم بازگردند. علاوه بر این، پیش بینی می‌شود که الودی یونگ و سلما هایک نیز در فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard حضور داشته باشند.

همچنین انتظار می‌رود پاتریک هیوز که کارگردانی فیلم The Hitman's Bodyguard را بر عهده داشته است، کارگردانی فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard را نیز بر عهده بگیرد. با این حال، اطلاعاتی از نویسنده فیلمنامه این فیلم منتشر نشده و بازگشت تام اکانر، نویسنده قسمت اول برای نوشتن فیلمنامه دنباله آن مشخص نیست. با اینکه هنوز بازگشت سلما هایک مشخص نیست، اما اشاره شده که شخصیت او احتمالا نقش کلیدی و مهمی را در داستان فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard خواهد داشت. 

فیلم The Hitman's Bodyguard که با بودجه‌ای معادل ۳۰ میلیون دلار تولید شده بود، در سال ۲۰۱۷ توسط لاینزگیت منتشر شد. با اینکه این فیلم با واکنش متوسط منتقدان مواجه شد، اما تماشاگران استقبال بسیار خوبی از این فیلم کردند. فیلم The Hitman's Bodyguard توانست بیش از ۷۵ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۱۷۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. علاوه بر دنباله این فیلم، شرکت فیلمسازی میلینیوم فیلمز در حال ساخت فیلم Rambo V (رمبو ۵)، فیلم The Expendables 4 (بی‌مصرف‌ها ۴)، فیلم Angel Has Fallen (فرشته سقوط کرده است) و فیلم Mechanic 3 (مکانیک ۳) نیز است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده