نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۲

یونیورسال و امبلین تاریخ اکران سه فیلم خود را مشخص کردند

کمپانی یونیورسال و امبلین اینترتینمنت به‌تازگی تاریخ اکران سه فیلم چرخش (The Turning)، ماجراجویی یک سگ (A Dog’s Journey) و بایوس (Bios) را مشخص کردند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) تاریخ اکران سه پروژه جدید خود را به طور رسمی اعلام کرد. براساس این بیانیه، فیلم The Turning (چرخش) از کمپانی دریم ورکس پیکچرز (DreamWorks Pictures) برای اکران در روز جمعه، ۲۲ فوریه ۲۰۱۹ (۳ اسفند ۱۳۹۷)، فیلم A Dog’s Journey (ماجراجویی یک سگ) از کمپانی امبلین اینترتینمنت (Amblin Entertainment) برای اکران در روز جمعه، ۱۷ می ۲۰۱۹ (۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۸) و فیلم Bios (بایوس) از کمپانی Amblin Entertainment برای اکران در روز جمعه، ۲ اکتبر ۲۰۲۰ (۱۱ مهر ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است.

 

فیلم چرخش

بعد از گذشت سال‌های بسیار زیاد، یک داستان بسیار ترسناک و تسخیر شده عمیق به روی کار آمده تا با ساخته شدن و به نمایش درآمدن آن، بینندگان تا حد زیادی در وحشت فرو بروند. ماه فوریه سال آینده، فیلم The Turning از کمپانی دریم ورکس قرار است ما بینندگان را به یک ملک بسیار مرموز که در حومه شهر تخیلی و ساختگی مین قرار دارد، ببرد؛ جایی که یک پرستار بچه جدید، مسئول این است که از دو کودک به نام فلورا و مایلز مراقبت کند. این دو کودک که پدر و مادر خود را از دست داده‌اند، از لحاظ روحی و روانی کمی دچار پریشان‌حالی هستند. اما شرایط به همین سادگی باقی نمی‌ماند و خیلی زود، این پرستار متوجه مواردی غیرطبیعی در این خانه می‌شود. این پرستار مدت خیلی کوتاهی بعد از ورود خود به این خانه، متوجه می‌شود که خود خانه و بچه‌ها رازهای تاریکی در وجود خود دارند و همه چیز آنطور که به نظر می‌رسد، نیست.

داستان این فیلم از کتاب محبوب و بسیار برجسته هنری جیمز الهام گرفته شده است. همانطور که در خبرهای گذشته هم عنوان شد، کارگردانی این اثر ترسناک که حول محور یک خانه تسخیر شده می‌چرخد، بر عهده فلوریا سیگیسموندی، کارگردان فیلم و سریال، عکاس، فیلم‌نامه‌نویس و کارگردان نماهنگ است. سیگیسموندی پیشتر و در سال ۲۰۱۰ فیلم The Runaways (فراری‌ها) را که اثری با سبک بیوگرافی و حول محوریت خواننده‌ای به نام جون جت ساخته شده بود کارگردانی کرد. او در بخش آثار تلویزیونی خود هم کارگردانی چند قسمت از سریال Daredevil (دردویل)، سریال American Gods (خدایان آمریکایی) و سریال The Handmaid's Tale (سرگذشت ندیمه) را بر عهده داشته است. مک‌کنزی دیویس بازیگر محبوب فیلم Blade Runner 2049 (بلید رانر 2049) و فیلم The Martian (مریخی)، فین ولفهارد بازیگر محبوب سریال Stranger Things (اتفاقات ناآشنا) و فیلم It (آن)، بازیگر تازه‌کاری به نام بروکلین پرینس بازیگر فیلم The Florida Project (پروژه فلوریدا) و جولی ریچاردسون بازیگر فیلم Red Sparrow (گنجشک سرخ) و فیلم The Girl with the Dragon Tattoo (دختری با خالکوبی اژدها) از جمله بازیگرانی هستند که در این اثر حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

نویسندگی فیلمنامه اصلی فیلم The Turning را چاد هیس و کری هیس، نویسندگان فیلمنامه فیلم The Conjuring (احضار) بر عهده داشتند. از طرف دیگر جید بارتلت در نویسندگی به برادران هیس کمک کرده است. اسکات برنستین، تهیه کننده فیلم Straight Outta Compton (مستقیم از کامپتن) و فیلم Ride Along 2 (سواری با هم 2) و روی لی، تهیه کننده فیلم It و فیلم The Lego Movie (فیلم لگو) تهیه کنندگی این پروژه را بر عهده خواهند داشت. کمپانی یونیورسال وظیفه عرضه و نمایش این فیلم را در سینماهای داخلی و برخی از کشورهای بین‌المللی انتخاب شده بر عهده خواهد داشت.

 

فیلم ماجراجویی یک سگ

بینندگان هم برای تماشای ماجراجویی یک سگ، به این فیلم دعوت شده‌اند. داستان این فیلم براساس کتاب محبوبی که توسط دابلیو. بروس کامرون نوشته شده، ساخته شده است. این کتاب قسمت بعدی کتاب محبوب و پرفروش دیگری از این نویسنده به نام A Dog's Purpose (هدف یک سگ) است. داستان این فیلم خانوادگی، از زاویه دید یک سگ تعریف می‌شود که می‌توان گفت اثر بسیار مورد انتظار و به نوعی پر از احساسات زیاد است. این فیلم داستان یک سگ مستقل و فداکار را توصیف می‌کند که از طریق زندگی انسان‌هایی که به او خندیدن و عشق ورزیدن را آموخته بودند، توانست معنی واقعی موجودیت خود را پیدا کند.

کارگردانی فیلم ماجراجویی یک سگ بر عهده گیل منکوسو، کارگردان سریال Modern Family (خانواده مدرن) است. از طرف دیگر، گاوین پولون، تهیه کننده فیلم هدف یک سگ و فیلم Zombieland (سرزمین زامبی‌ها) تهیه و تولید این اثر خانوادگی را بر عهده دارد. گیل منکوسو کارگردانی فیلمی را بر عهده دارد که فیلمنامه آن به قلم دابلیو. بروس کامرون، کاترین میچون، والی ولودارسکی و همچنین مایا فوربز نوشته شده است. منبع اقتباس داستان این فیلم هم همان کتاب محبوب کامرون بوده است. این فیلم توسط کمپانی Amblin Entertainment و کمپانی والدن مدیا (Walden Media) تهیه و تولید می‌شود و توسط کمپانی یونیورسال هم عرضه خواهد شد.

 

فیلم بایوس

در فیلم بایوس که توسط کمپانی امبلین اینترتینمنت ساخته می‌شود، تام هنکس نقش شخصیت اصلی داستان یعنی فینچ را ایفا می‌کند؛ آخرین انسانی که روی زمین باقی مانده است. او یک مخترع محسوب می‌شود که حالا با بیماری خود دست و پنجه نرم می‌کند. همانطور که فینچ باید با مرگ خود مواجه شود، او باید یک ربات برای مراقبت از سگ خود که تنها چیزی است که او واقعا در این دنیا دوست دارد، بسازد. فینچ باید ربات را آموزش دهد تا به اندازه کافی مانند یک انسان به‌نظر برسد تا بتواند از سگ او مراقبت کند. فینچ همچنین باید تلاش کند که سگ خود را متقاعد کند که این ربات را به‌عنوان سرپرست و دوست خود بپذیرد.

کارگردانی این فیلم بر عهده میگل ساپوچنیک، کارگردان سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) و سریال True Detective (کاراگاه حقیقی) خواهد بود. کار نوشتن فیلمنامه فیلم لایو اکشن Bios بر عهده کریگ لاک، نویسنده تازه‌کار سینما و آیور پاول، تهیه‌کننده فیلم Alien (بیگانه) و فیلم Blade Runner (بلید رانر)، است. علاوه بر آیور پاول، قرار است کوین میشر، تهیه کننده فیلم Public Enemies (دشمنان ملت) و فیلم Miss Bala (خانم بالا) به همراه جکی لوین، تهیه کننده فیلم Allied (متفقین) و جک رپکی، تهیه کننده فیلم Cast Away (دور افتاده) و فیلم Flight (پرواز) به واسطه کمپانی ImageMovers خود تهیه کنندگی این اثر را بر عهده داشته باشند. 


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده