نویسنده: محمد شیرزاده
// دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۴

تام هالند در تعداد ایفای نقش مرد عنکبوتی با توبی مگوایر برابر شد

تام هالند با ایفای نقش در Avengers: Infinity War با رکورد توبی مگوایر در به تصویر کشیدن این شخصیت در فیلم‌های سینمایی ابرقهرمانی برابری کرد.

فیلم سینمایی انتقام جویان: جنگ ابدیت (Avengers: Infinity War) سومین حضور تام هالند در نقش مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول است و حالا تام هالند فقط دو سال پس از فیلم کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی (Captain American: Civil War) با رکورد توبی مگوایر در به تصویر کشیدن این شخصیت برابری می‌کند.

توبی مگوایر در ابتدا در سال ۲۰۰۲ و فیلم مرد عنکبوتی (Spider-Man) به کارگردانی سم ریمی نقش این شخصیت را ایفا کرد و پس از آن با مرد عنکبوتی ۲ (Spider-Man 2) در سال ۲۰۰۴ و مرد عنکبوتی ۳ (Spider-Man 3) در سال ۲۰۰۷ این کار را تکرار کرد. با این حال سن تام هالند و قرارداد حداقل ۶ فیلمی‌اش این موضوع را تضمین می‌کند که این بازیگر ۲۱ ساله بریتانیایی تا سال‌ها در نقش مرد عنکبوتی حضور پیدا خواهد کرد.

هالند از حالا رکورد اندرو گارفیلد را که در مرد عنکبوتی شگفت انگیز (The Amazing Spider-Man) و مرد عنکبوتی شگفت انگیز ۲ (The Amazing Spider-Man 2) این نقش را ایفا کرد شکسته است. سری مرد عنکبوتی شگفت‌انگیز با وجود استقبال مثبتی که از آن شد، پس از فقط دو فیلم ریبوت شد و برنامه‌های سونی برای دنباله‌های آن و فیلم سینمایی ۶ خبیث را به هم زد.

سونی پس از آن در اوایل ۲۰۱۵ با مارول استودیوز به توافق رسید و اجازه داد مارول از مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی‌اش استفاده کند؛ جایی که او با کاپیتان آمریکا به مبارزه پرداخت، زیر چتر آموزش تونی استارک رفت، نقشه‌های شیطانی کرکس را به هم زد و برای نجات دنیا با تانوس جنگید.

هالند در انتقام جویان 4 برای چهارمین بار به جای اسپایدرمن ایفای نقش خواهد کرد و پس از آن نیز در دنباله‌ی مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه (Spider-Man: Homecoming) حضور پیدا می‌کند که در این فیلم قرار است مرد عنکبوتی نوجوان به خارج از کشور آمریکا سفر کند. مرد عنکبوتی حالا عضو رسمی گروه انتقام‌جویان است و در دنیایی وسیع‌تر حضور دارد و برای اولین بار می‌تواند با دیگر ابرقهرمانان تعامل داشته باشد.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده