نویسنده: فریده صالحی
// دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۹

جان لیسگو به جمع بازیگران نسخه بازسازی فیلم Pet Sematary پیوست

براساس گزارش‌های جدید مشخص شده که جان لیسگو به جمع بازیگران فیلم قبرستان حیوانات خانگی (Pet Sematary) پیوسته و قرار است نقش جاد کرندال را ایفا کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سایت خبری اینترتینمنت ویکلی در یکی از گزارش‌های جدید خود عنوان کرده که نامزد دریافت جایزه اسکار و برنده جایزه گلدن گلوب یعنی جان لیسگو بازیگر سریال The Crown (تاج) و فیلم Daddy's Home 2 (خانه بابا 2) به بازیگران نسخه بازسازی شده فیلم Pet Sematary (قبرستان حیوانات خانگی) پیوسته است. این فیلم قرار است براساس یکی از کتاب‌های استیفن کینگ که با همین نام نوشته شده، ساخته شود و جان لیسگو نقش شخصیت جاد کرندال را ایفا خواهد کرد. این نقش در نسخه قبلی این اثر اقتباسی که در سال ۱۹۸۹ اکران شده بود، توسط فرد وین، ایفا شد.

جاد کرندال همسایه پیر لوییس کرید (با بازی جیسون کلارک) است که بعد از مدتی به یکی از دوستان او هم تبدیل می‌شود. جاد کرندال مدت خیلی زیادی است که در محله خود زندگی می‌کند؛ آنقدر طولانی که دیگر به خوبی می‌داند این یک محله مرموز است و رازهای زیادی را در خود جای داده. زمانی که خانواده کرید به این محله نقل مکان می‌کنند، آنها را در قالب یک تور کوچک، به یک گشت و گذار و دیدن جنگل نزدیک محل زندگی‌شان می‌برد. در نهایت این گشت و گذار در این جنگل، به یک محل عجیب و غریب برای دفن حیوانات خانگی منجر می‌شود که «قبرستان حیوانات خانگی» نام گرفته است. زمانی که حیوان خانگی این خانواده توسط یک کامیون با سرعت زیاد کشته می‌شود، جاد این خانواده را به یک محل خیلی عجیب‌تر می‌برد. رفتن به همین محل‌ها باعث می‌شود که وحشت بیشتری بر خانواده کرید سایه بیافکند و اتفاقات غم‌انگیز بیشتری برای آنها رخ دهد.

Pet Sematary

فیلم قبرستان حیوانات خانگی که یکی از جدیدترین آثار اقتباسی و ترسناک کمپانی پارامونت پیکچرز محسوب می‌شود، قرار است توسط کوین کولش و دنیس ویدمایر کارگردانی شود. زوج کولش و ویدمایر پیش از این آثاری همچون فیلم‌ Absence (فقدان) و فیلم Starry Eyes (چشم‌های درخشان) را کارگردانی کرده‌اند که با استقبال نسبتا خوب منتقدان همراه شدند. نویسندگی فیلمنامه این اثر برعهده جف بولر است. جف بولر به‌تازگی شورانر یکی از مجموعه تلویزیونی‌های جدید ترسناک و علمی تخیلی شبکه سای فای یعنی سریال Nightflyers را برعهده گرفته است. داستان این سریال علمی و تخیلی براساس یکی از رمان‌های جورج ار ار مارتین است که با همین نام نوشته و منتشر شد. لورنزو دی بوناونتورا تهیه کننده فیلم 1408 و سری فیلم Transformers (تبدیل شوندگان) قرار است به همراه مارک وارادین و استیون اشنایدر تهیه کننده فیلم Insidious (توطئه آمیز) تهیه کنندگی این اثر را انجام دهند.

این فیلم یک نسخه به روز رسانی شده نسبت به کتاب قبرستان حیوانات خانگی به نوشته استیفن کینگ است. این کتاب در سال ۱۹۸۳ منتشر شد. خلاصه‌ای که در وصف این کتاب ترسناک منتشر شده، به شرح زیر است:

جاده‌ای که در مقابل خانه روستایی دکتر لوئیس کرید در شهر تخیلی و داستانی مین قرار دارد، بیشتر اوقات باعث مرگ حیوانات خانگی اهالی آن منطقه می‌شود. مدت کمی است که دکتر لوئیس کرید به خاطر شرایط کاری به خصوصی که دارد، به همراه همسرش ریچل، فرزندانش و همچنین گربه خانگی‌ای که دارد، از شیکاگو به لود لاو مهاجرت کرده است. در نزدیکی محل زندگی آنها، بچه‌های آن منطقه یک قبرستان کوچک برای گربه‌ها و سگ‌هایی که در جاده پر رفت و آمد و شلوغ توسط وسایل نقلیه پر سرعت مختلف کشته شده‌اند، درست کرده‌اند. در بخش‌های عمیق جنگل که از محل زندگی مردم دور است، یک قبرستان دیگر هم قرار دارد؛ یک قبرستان باستانی هندی. زمانی که گربه خانگی خانواده قصه ما کشته می‌شود، لوئیس این قبرستان را به همراه نیروهای شیطانی‌ای که دارد، کشف می‌کند. 

فیلم Pet Sematary قرار است در تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۱۹ (۳۰ فروردین ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده