نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۷

سازنده سریال Peaky Blinders از برنامه‌اش برای ساخت فصل ششم و هفتم خبر داد

استیون نایت، سازنده سریال Peaky Blinders، از برنامه‌اش برای ساخت فصل ششم و هفتم این سریال محبوب خبر داد.

سریال پیکی بلایندرز (Peaky Blinders) در طول چند سال گذشته به یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تلویزیونی تبدیل شده است. شبکه BBC 2 وظیفه ساخت و انتشار این سریال را بر عهده دارد. با اینکه میانگین تعداد بینندگان این سریال طی سه فصل نخست آن تقریبا ثابت و بدون تغییر بوده است؛ اما در فصل چهارم سریال Peaky Blinders شاهد استقبال بی‌سابقه‌ای بودیم. فصل چهارم سریال پیکی بلایندرز پاییز سال گذشته منتشر شد که قسمت پایانی آن رکورد تعداد بیننده تاریخ این سریال را شکست. این در حالی است که شبکه نت فلیکس حقوق پخش این سریال را در خارج از بریتانیا نیز در اختیار گرفته که با فاصله زمانی بسیار کوتاهی قسمت‌های این سریال را منتشر کرده است. با این حال، فصل پنجم سریال Peaky Blinders قرار است پایان ماجراجویی تامی شلبی و خانواده‌اش باشد.

Peaky Blinders

حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سازنده سریال Peaky Blinders از احتمال ساخت فصل ششم و هفتم این سریال خبر داده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، استیون نایت، سازنده این سریال، در مصاحبه با بیرمنگام پرس کلاب، گفت که او ایده‌هایی برای ساخت فصل ششم و هفتم این سریال دارد. نایت در ادامه گفت که او نه تنها برای نوشتن فیلمنامه فصل‌های بعدی سریال Peaky Blinders باز خواهد گشت، بلکه سیلین مورفی برای بازی در نقش توماس شلبی و دیگر بازیگران اصلی سریال برای نقش آفرینی دوباره در نقش‌های خود، در دو فصل ششم و هفتم حضور خواهند داشت. نایت گفت:

ما با سیلین مورفی صحبت کرده‌ایم و او در این دو فصل حضور خواهد داشت و بقیه بازیگران اصلی نیز در این دو فصل حضور دارند.

با این حال، به نظر می‌رسد که ایده ادامه دادن سریال Peaky Blinders پس از پایان فصل پنجم، یک ایده جدید نیست و نایت پیش از این نیز گفته بود با اینکه فصل پنجم به‌عنوان فصل پایانی در نظر گرفته شده، اما همیشه ایده‌های برای ادامه دادن سریال وجود دارد. نایت پیش از اینکه از برنامه‌اش برای ساخت فصل ششم و هفتم سریال Peaky Blinders بگوید، در مورد اینکه چگونه افزایش محبوبیت و طرفداران پر شور روی بازبینی دوباره در مورد زمان پایان سریال تاثیر می‌گذارد، گفت:

من مدت طولانی برای پایان سریال در فصل پنجم فکر کرده‌ام؛ اما به نظر می‌رسد که این شور و شوق هر روز بیشتر رشد می‌کند و این موضوع باعث می‌شود که پیش از تصمیم گیری نهایی کمی مکث و دوباره فکر کنیم.

Peaky Blinders

با این حال، بی‌بی‌سی هنوز رسما دستور ساخت دو فصل بعدی سریال Peaky Blinders را صادر نکرده است؛ اما در فصل چهارم این سریال شاهد اشاره‌هایی به گنگسترهای معروف آمریکایی مثل آل کاپون بودیم و به‌نظر می‌رسد که هنوز پتانسیل‌های خوبی برای ماجراجویی‌های جدید تامی شلبی و پیکی بلایندرز در آینده وجود دارد. با این حال، نایت از دادن اطلاعات بیشتری در این مورد خودداری کرده است. فصل پنجم سریال Peaky Blinders قرار است در ۶ قسمت تولید و در طول سال ۲۰۱۹ منتشر شود.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده