نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۳

حذف شوخی رایان رینولدز با دیزنی در فیلم Deadpool 2 توسط فاکس

طبق خبری که منتشر شده، فاکس قرن بیستم شوخی رایان رینولدز با دیزنی در فیلم Deadpool 2 را حذف کرده است.

در نسخه اکران فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲) قرار بود یک شوخی با والت دیزنی وجود داشته باشد؛ اما در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این شوخی از نسخه نهایی و اکران فیلم حذف شده است. طبق گفته رایان رینولدز، بازیگر نقش وید ویلسون ملقب به ددپول، شرکت فاکس قرن بیستم تصمیم به حذف این شوخی در نسخه نهایی فیلم گرفته است. رینولدز به اینترتینمنت ویکلی گفت که او به‌همراه پاول ورنیک و رت ریس،‌ نویسندگان فیلمنامه فیلم Deadpool 2، این شوخی و جوک را نوشته است. رینولدز گفت:

این قسمت برای من بسیار دردناک بوده است؛ به‌خاطر اینکه این شوخی اکنون در فیلم نیست و من احتمالا اجازه ندارم که در مورد آن بگویم؛ اما فاکس شوخی من را از فیلم حذف کرده است.

Deadpool

آذر سال گذشته، والت دیزنی رسما بخش فیلمسازی و تلویزیونی شرکت فاکس قرن بیستم را از کمپانی فاکس قرن 21 خریداری کرد. با این حال، رینولدز این حرکت فاکس را یک حرکت عاقلانه توصیف کرده است. او در ادامه گفت:

این شوخی بیشتر در مورد دیزنی بود و آن‌ها تصمیم به حذف این قسمت گرفتند. در حالی که من از عقب به این موضوع نگاه می‌کنم، فکر می‌کنم که این تصمیم، یک تصمیم عاقلانه باشد. 

در ادامه این مصاحبه از رینولدز در مورد تاثیر قرارداد فاکس با دیزنی روی فیلم Deadpool (ددپول) و همچنین مصاحبه باب ایگر، رئیس والت دیزنی در مورد امکان ساخت فیلم‌های مارول با درجه سنی بزرگسال سوالی پرسیده شد. رینولدز در جواب گفت:

من واقعا چیز خیلی زیادی در مورد این قرارداد نمی‌دانم. این به طور کلی حدس و گمان من است؛ اما من تصور نمی‌کنم که دیزنی فاکس را برای حذف و برچیدن این فیلم‌ها یا چیزی شبیه به آن خریده باشد. بنابراین من فکر می‌کنم که دیزنی فاکس را خرید تا بتواند زرادخانه‌ای از این فیلم‌ها را داشته باشد.

Deadpool 2

رینولدز اخیرا در مصاحبه خود گفته است که از ساخت قسمت سوم فیلم Deadpool مطمئن نیست. رایان رینولدز در نقش ددپول، جاش برولین در نقش کیبل، زازی بیتز در نقش دومینو،‌ استفان کاپیساک در نقش کلاسوس، برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونیک، لزلی اوگامس در نقش Blind Al، تی جی میلر در نقش ویزل، مورنا باکرین در نقش ونسا، کارا سانی در نقش دوپیندر، جک کزی در نقش بلک تام، جولیان دنیسون در نقش راسل، کوتسونا شیئوری در یک نقش نامشخص، بیل اسکارشگورد در نقش زایت‌گایست، رابرت دیلینی در نقش پیتر، لوئیز تن در نقش شاتراستار و تری کروس در نقش بدلام، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Deadpool 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Deadpool 2 قرار است در تاریخ ۱۸ می امسال (۲۸ اردیبهشت) به روی پرده‌های سینما برود. کارگردانی این فیلم بر عهده دیوید لیچ بوده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده