نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

بازگشت جسیکا راث و ایزرائیل بروسارد در فیلم Happy Death Day 2

یونیورسال پیکچرز و بلوم هاوس از بازگشت جسیکا راث و ایزرائیل بروسارد در فیلم Happy Death Day 2 خبر دادند.

سال گذشته میلادی، فیلم‌ Happy Death Day (روز مرگت مبارک) به‌روی پرده‌های سینما رفت. این فیلم که با بودجه‌ای معادل ۴.۸ میلیون دلار تولید شده بود، موفق شد حدود ۱۲۳ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند که این موفقیت باعث شد یونیورسال پیکچرز و بلوم هاوس دستور ساخت دنباله این فیلم را صادر کنند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو بازیگر اصلی قسمت اول قرار است در فیلم Happy Death Day 2 (روز مرگت مبارک ۲) بازگردند. یونیورسال پیکچرز و بلوم‌هاوس از بازگشت جسیکا راث، بازیگر نقش تری گلبمن و ایزرائیل بروسارد، بازیگر نقش کارتر دیویس در این فیلم خبر داده‌اند. همچنین فیلمبرداری و تولید فیلم Happy Death Day 2 قرار است از روز پنج شنبه، ۱۰ می امسال (۲۰ اردیبهشت) آغاز شود.

علاوه بر راث و بروسارد، روبی مدین، بازیگر نقش لوری اسپنگلر دیگر بازیگری است که در دنباله فیلم Happy Death Day باز خواهد گشت. علاوه بر این، حضور بازیگران جدیدی نیز در فیلم Happy Death Day 2 نیز تایید و اعلام شده است. سورج شارما و سارا یارکین از جمله بازیگران جدید این فیلم ترسناک هستند که قرار است به‌ترتیب نقش سامر گاش و دری مورگان را در این فیلم بازی کنند. طبق توصیف این دو شخصیت، سامر گاش علاقه‌مند به علم است و اوقات فراغت خود را به برنامه‌نویسی اختصاص می‌دهد و از آن لذت می‌برد. همچنین دری مورگان یک دانشمند بازیگوش است که همراه با سامر گرفتار اتفاقات این قسمت می‌شود.

فیلم Happy Death Day داستان تری گلبمن را روایت می‌کند که در روز تولدش کشته می‌شود؛ اما او در همان روز دوباره از خواب بیدار می‌شود و باید این روز را هر بار سپری و تکرار کند و در پایان کشته شود تا کشف کند که چه کسی او را کشته و چرا این کار را کرده است. کریستوفر لندن که کارگردانی فیلم اول را بر عهده داشت، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Happy Death Day 2 بازگشته است. با این حال، هنوز تاریخی برای اکران این فیلم اعلام نشده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده