نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۷

دو پوستر از شخصیت های فیلم Robin Hood منتشر شد

لاینزگیت و سامیت دو پوستر از شخصیت رابین هود و جان کوچولو در فیلم Robin Hood را منتشر کرده‌اند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو پوستر جدید از شخصیت‌های ریبوت فیلم Robin Hood (رابین هود) منتشر شده است. شرکت لاینزگیت و سامیت دو پوستر جدید از این فیلم را منتشر کرده‌اند که در این دو پوستر شاهد حضور شخصیت رابین هود با بازی تارون اگرتون و جان کوچولو با بازی جیمی فاکس، هستیم. این دو پوستر اطلاعات چندانی از فیلم را فاش نمی‌کنند؛ اما یک نمای کلی از این دو شخصیت را در فیلم جدید شخصیت رابین هود که قرار است به ریشه و منشا آن بپردازد، به ما ارائه می‌دهند. شما در ادامه می‌توانید این دو پوستر را مشاهده کنید:

Robin Hood Poster

Robin Hood Poster

هفته گذشته و در جریان نمایشگاه سینماکان، لاینزگیت اولین تریلر فیلم Robin Hood را برای افراد حاضر در پنل نمایش داد. با این حال، این تریلر تا به امروز به‌صورت آنلاین منتشر نشده و واکنش افراد حاضر ترکیبی از واکنش‌‌های مثبت و منفی بوده است. طبق واکنش برخی از کسانی که تریلر را تماشا کرده‌اند، فیلم Robin Hood بیشتر به یک فیلم از شخصیت گرین ارو (Green Arrow) در دوران رابین هود شباهت دارد که بسیاری از طرفداران دی‌سی امیدوار هستند که روزی فیلمی براساس این شخصیت تولید و منتشر شود. با این حال، انتظار می‌رود که در آینده نزدیک شاهد انتشار اطلاعات بیشتری از فیلم Robin Hood باشیم.

کارگردانی فیلم Robin Hood بر عهده اتو باتهرست، کارگردان سریال Peaky Blinders (پیکی بلایندرز) بوده است و بن چندلر و دیوید جیمز کلی کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند. این فیلم داستان گروهی از قانون شکنان به رهبری رابین هود را روایت خواهد کرد که با فساد اعضای خاندان سلطنتی مبارزه می‌کنند. تارون اگرتون در نقش رابین هود، جیمی فاکس در نقش جان کوچولو، جیمی درنان در نقش ویل اسکارلت، ایو هوسان در نقش بانو ماریان، بن مندلسون در نقش کلانتر ناتینگهام، تیم مینچین در نقش فریار تاک، جاش هردمن در نقش رایتس، بیورن بنگتسون در نقش تایدان و پاول اندرسون در نقش شخصی از گیزبورن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Robin Hood حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Robin Hood قرار است در تاریخ ۲۱ نوامبر ۲۰۱۸ (۳۰ آبان ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده