نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۵

ساخت سریال Swamp Thing از سوی DC تایید شد

دی سی اینترمیتنت از در دست ساخت بودن سریال جدیدی براساس شخصیت Swamp Thing به تهیه کنندگی جیمز وان خبر داد.

شرکت دی سی اینترمیتنت به‌زودی صاحب شبکه استریم خود با نام دی‌سی یونیورس (DC Universe) خواهد شد و حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال تلویزیونی دیگری برای این شبکه استریم تایید و اعلام شده است. دی‌سی اعلام کرد که سریال جدیدی براساس شخصیت سوامپ تینگ (Swamp Thing) در دست ساخت است. دی‌سی برای ساخت این سریال در حال همکاری با اشخاصی است که سابقه حضور در پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی ترسناک داشته‌اند. مارک ورهیدن، مایکل کلیر، گری دوبرمن و جیمز وان، قرار است به‌عنوان تهیه کننده اجرایی در سریال سوامپ تینگ حضور داشتند باشند. همچنین ورهیدن و دوبرمن کار نوشتن فیلمنامه سریال Swamp Thing را بر عهده دارند.

Swamp Thing

شرکت برادران وارنر که دی‌سی زیر مجموعه آن است، با انتشار اعلامیه رسمی اعلام کرد که سریال Swamp Thing داستان یک محقق مرکز کنترل و پیشگیری بیماری موسوم به CDC با نام ابی آرکین را روایت می‌کند که او به خانه کودکی‌اش در لوئیزیانا باز می‌گردد. او در این شهر قرار است یک ویروس را در یک باتلاق بررسی کند. آرکین با دکتر الک هالند، دانشمند گیان شناسی که گفته می‌شود در همین زمان مرده است، ارتباط برقرار می‌کند؛ اما او به سرعت اسرار مرموز این باتلاق را متوجه می‌شود و هالند ممکن است نمرده باشد. سریال Swamp Thing قرار است در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۹ از شبکه استریم دی‌سی یونیورس منتشر شود. زمان هر قسمت این سریال حدود یک ساعت خواهد بود.

قرار است سریال Swamp Thing تنها از طریق شبکه استریم جدید دی‌سی منتشر شود که علاوه بر این سریال، سه سریال دیگر نیز برای آن تایید و اعلام شده است. پیش از این سریال Titans (تایتان‌ها) تایید شده بود که در حال حاضر مراحل فیلمبرداری و تولید خود را سپری می‌کند. علاوه بر این، سریال Young Justice: Outsiders (یونگ جاستیس: بیگانگان) که فصل سوم سریال انیمیشنی Young Justice (یونگ جاستیس) نیز قرار است به‌زودی از دی‌سی یونیورس منتشر شود و همچنین یک سریال نیز براساس شخصیت هارلی کوئین در دست ساخت است که در حال حاضر اطلاعات بیشتری از آن در دسترس نیست. با این حال، هنوز زمان شروع کار و همچنین قیمت اشتراک شبکه دی‌سی یونیورس اعلام نشده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده