نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

ایزابلا مونر به جمع بازیگران فیلم Dora the Explorer پیوست

شرکت پارامونت پیکچرز از انتخاب ایزابلا مونر برای بازی در نقش شخصیت دورا در فیلم Dora the Explorer خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش دورا در فیلم لایو اکشن دورا، دختر جهانگرد (Dora the Explorer) انتخاب و رسما معرفی شده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، ایزابلا مونر، بازیگر فیلم Transformers: The Last Knight (تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه) و فیلم Sicario: Day of the Soldado (سیکاریو: روز سولدادو)، به جمع بازیگران فیلم Dora the Explorer اضافه شده و قرار است نقش دورا را در این فیلم لایو اکشن بازی کند. این فیلم لایو اکشن براساس یک سریال انیمیشنی شبکه نیکلودئون در دست ساخت است. این سریال تلویزیونی داستان دختری نوجوان به‌نام دورا را روایت می‌کند که به شهری که در آن پسر عموی او به نام دیگو زندگی می‌کند نقل مکان کرده است و از این شهر ماجراجویی‌های دورا آغاز می‌شود.

پخش سریال Dora the Explorer از سال ۲۰۰۰ آغاز و پس از ساخت و انتشار ۸ فصل و ۱۷۲ قسمت، شبکه نیکلودئون پخش این سریال را در سال ۲۰۱۴ به اتمام رساند. در این سریال شاهد یک میمون انسان‌نما به‌نام بوتس و روباهی نقاب‌دار و انسان‌نما به‌نام سوآیپر نیز بودیم که انتظار می‌رود این دو شخصیت نیز در فیلم The Dora حضور داشته باشند. همچنین دورا دارای یک کوله‌پشتی سخنگو است که به او کمک می‌کند. با این حال، در حال حاضر اطلاعات بیشتری از داستان و شخصیت‌های فیلم Dora در دسترس نیست.

Dora the Explorer

جیمز بابین، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم‌ The Muppets (ماپت‌ها)، فیلم Muppets Most Wanted (ماپت‌ها: تحت تعقیب) و فیلم Alice Through the Looking Glass (آلیس آنسوی آینه)، کارگردانی فیلم Dora the Explorer را بر عهده دارد و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم لایو اکشن نیز بر عهده نیکلاس استولر، نویسنده فیلم‌ The Muppets و کارگردان فیلم Neighbors (همسایه‌ها) خواهد بود. مایکل بی، اندرو فرم و برد فولر نیز به‌عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور دارند. انتظار می‌رود فیلمبرداری و تولید فیلم Dora the Explorer از تابستان امسال آغاز شود. مونر چندان با دنیای دورا غریبه نیست و او در طی سال‌های ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۵ صداپیشگی شخصیت کیت را در سریال Dora and Friends: Into the City بر عهده داشته است.

فیلم Dora the Explorer قرار است در تاریخ ۲ آگوست ۲۰۱۹ (۱۱ مرداد ۱۳۹۸) به‌روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده