نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۵

هاسبرو حقوق مجموعه Power Rangers را به دست آورد

شرکت هاسبرو از خریداری حقوق مجموعه Power Rangers (پاور رنجرز) از شرکت سابان خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت هاسبرو از تصاحب حقوق مجموعه و برند Power Rangers خبر داده است. این شرکت که در زمینه سرگرمی فعالیت می‌کند، اعلام کرد که مجموعه Power Rangers را با قراردادی به ارزش ۵۲۲ میلیون دلار از سابان خریداری کرده است. علاوه بر Power Rangers، هاسبرو صاحب دو مجموعه و برند دیگر شرکت سابان به‌ نام‌های My Pet Monster و Treehouse Detectives نیز شده است. هاسبرو پیش از این در فوریه ۲۰۱۸ (بهمن یا اسفند سال گذشته) با پرداخت ۲۲.۲۵ میلیون دلار حقوق ساخت و انتشار اسباب‌ بازی‌ها و اکشن فیگورهای برند Power Rangers را به‌دست آورده بود و حال صاحب تمام حقوق این مجموعه محبوب شده است. برایان گلدمن، مدیر عامل هاسبرو در بیانیه منتشر شده از وجود فرصت‌های قابل توجه برای مجموعه Power Rangers در استراتژی‌های آینده هاسبرو گفت. گلدمن گفت:

مدت کوتاهی پس از دریافت مجوز حقوق اسباب بازی‌های این برند، مشخص شد که اکنون زمان شروع سرمایه‌گذاری روی مجموعه‌ Power Rangers است که پتانسیل بسیار بالایی دارد. ما شاهد وجود فرصت قابل توجه‌ای برای مجموعه و برند Power Rangers در سراسر جهان هستیم که این فرصت‌ها شامل اسباب بازی‌ها، بازی‌ها، محصولات مصرفی، بازی‌های دیجیتالی و سرگرمی می‌شود.

فیلم Power Rangers

هیم سابان، خالق مجموعه پاور رنجرز نیز قرار است برای توسعه و گسترش این مجموعه با هاسبرو همکاری کند. گلدمن در ادامه گفت:

هاسبرو که پیشرو در زمینه نوآوری، داستان‌سرایی و نظارت بر نام تجاری در بازار است، یک شرکت کامل برای توسعه و گسترش مجموعه Power Rangers برای رفع تقاضای نیاز بیشتر مردم جهان است.

اولین محصولات هاسبرو که براساس برند Power Rangers تولید خواهد شد، قرار است در بهار سال ۲۰۱۹ منتشر شود. با اینکه این خبر نمی‌تواند به معنای تایید ساخت فیلم جدیدی از این مجموعه توسط هاسبرو و پارامونت باشد؛ اما به نظر می‌رسد که می‌توانیم در آینده نزدیک شاهد ریبوت سریال یا فیلم Power Rangers باشیم.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده