نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۱

فصل دوم سریال Legion یک قسمت بیشتر خواهد داشت

شبکه FX اعلام کرد که فصل دوم سریال Legion قرار است به‌جای ۱۰ قسمت، در ۱۱ قسمت از این شبکه پخش شود.

مدتی است که فصل دوم سریال Legion (لژیون) از شبکه FX در حال پخش است و تاکنون ۵ قسمت از ۱۰ قسمت اعلام شده از فصل دوم این سریال به‌روی آنتن رفته است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فصل دوم سریال لژیون قرار است یک قسمت بیشتر از تعداد قسمتی که پیش از این اعلام شده بود، داشته باشد. نوآ هاولی، خالق، نویسنده و تهیه کننده اجرایی سریال Legion که او را بیشتر برای ساخت سریال Fargo (فارگو) می‌شناسیم، تایید و اعلام کرد که فصل دوم این سریال قرار است به‌جای ۱۰ قسمت، دارای ۱۱ قسمت باشد و طبق گفته هاولی، این قسمت شگفت انگیز و تکان دهنده خواهد بود. بدین ترتیب قسمت پایانی فصل دوم سریال Legion قرار است در روز سه شنبه، ۱۲ ژوئن امسال (۲۲ خرداد) از شبکه FX به‌روی آنتن برود. نوآ هاولی فیلمنامه قسمت یازدهم این سریال را نوشته و کیث گوردن نیز کارگردانی این قسمت را بر عهده داشته است.

legion

بامداد امروز قسمت پنجم فصل دوم سریال Legion یا به عبارتی چپتر ۱۳ (Chapter 13) منتشر شد که کار نوشتن فیلمنامه این قسمت که یک واقعیت شوکه کننده را برملا می‌کند، بر عهده نوآ هاولی و ناتانیل هالپرن بود و تیم میلنتز نیز کارگردانی این قسمت را بر عهده داشته است. قسمت ششم فصل دوم سریال Legion هفته آینده منتشر خواهد شد. دن استیونز، راشل کلر، آبری پلازا، جامین کلمنت، امبر میدتاندر، بیل اروین، جرمی هریس، جین اسمارت، نوید نگهبان، کوینتون باکلر و کیتی اسلتون، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Legion حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

شخصیت لژیون توسط کریس کلیرمونت و بیل سینکیویچ خلق شده که سریال Legion اقتباسی از کامیک‌های شخصیت لژیون در دنیای افراد ایکس (X-Men) است. این سریال داستان دیوید هالر با بازی دن استیونز، را روایت می‌کند که میوتنتی است که در کودکی به بیماری اسکیزوفرنی مبتلا شده است و حال متوجه می‌شود که قدرتمندترین میوتنت جهان است. با اینکه شخصیت‌های سریال به دنبال شکست شدو کینگ با لژیون هستند؛ اما در فصل دوم سریال هالر در حال کمک به اماهل فاروق که بیشتر با نام شدو کینگ شناخته می‌شود، برای پیدا کردن جسم او است تا از آینده‌ای تاریک جلوگیری کند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده