نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۵

سریال Westworld برای فصل سوم تمدید شد

شبکه HBO از تمدید سریال Westworld (وست ورلد) برای فصل سوم خبر داد.

تاکنون دو قسمت از ۱۰ قسمت فصل دوم سریال Westworld از شبکه HBO به روی آنتن رفته است و به نظر می‌رسد که به همان اندازه که آینده سریال روشن است، موضوع اتفاقات آن نیز بسیار تاریک است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه HBO از تمدید سریال وست ورلد برای فصل سوم خبر داده است. بدین ترتیب طرفداران می‌توانند حداقل برای یک فصل دیگر در دنیای هوش مصنوعی این سریال به کشف رازها و معماهای آن بپردازند و در نهایت شاهد سرنوشت و مقصد نهایی شخصیت‌های سریال باشند. لیزا جوی و جاناتان نولان، نویسندگان، تهیه کنندگان و خالقان سریال Westworld نیز برای ساخت فصل سوم این سریال باز خواهند گشت. کیسی بلویز، رئیس برنامه‌ریزی شبکه HBO در بیانیه منتشر شده این شبکه در رابطه با تمدید سریال برای حداقل یک فصل دیگر، گفت:

کار کردن با افراد بااستعدادی چون جاناتان نولان و لیزا جوی به‌همراه بازیگران و تمامی تیم تولید همیشه باعث افتخار بوده و لذت‌بخش است. از داستان‌سرایی‌های الهام‌بخش گرفته تا تصاویری باورنکردنی، ما بسیار هیجان‌زده هستیم تا ببینیم که آن‌ها قرار است ما را در فصل بعدی به کجا ببرند.

westworld

با این حال، هنوز زمان پخش فصل سوم سریال Westworld مشخص نیست و شبکه HBO نیز از دادن اطلاعات بیشتر در این مورد خودداری کرده است. فصل اول این سریال در اکتبر سال ۲۰۱۶ از این شبکه به روی آنتن رفت؛ اما پخش فصل دوم سریال Westworld با یک فاصله تقریبا یک سال و نیمی در بهار امسال آغاز شده است و اگر شبکه HBO و تیم سازندگان بخواهند از این الگوی انتشار در فصل بعدی نیز استفاده کنند، فصل سوم سریال Westworld احتمالا در اواخر سال ۲۰۱۹ یا اوایل سال ۲۰۲۰ از شبکه HBO منتشر خواهد شد. با اینکه تعداد قسمت‌های فصل سوم این سریال نیز اعلام نشده است؛ اما ظاهرا مانند دو فصل گذشته سریال Westworld در ۱۰ قسمت تولید می‌شود و به روی آنتن می‌رود.

ایوان ریچل وود، تندی نیوتون، اد هریس، جفری رایت، جیمز مارسدن، جیمی سیمپسون، شنون وودوارد، لوک همسورث، تسا تامپسون، سایمون کوارترمن، لوئیس هرتوم، آنجلا سارافیان، تلولا رایلی، لوئیس هرتوم، بردلی فیشر، جازمین ری، استیون آگ، گوستاو اسکارشگورد، رینکو کیکوچی، هیرویوکی سانادا، فارس فارس (Fares Fares)، بتی گابریل، جاناتان تاکر، کاتیا هربس و نیل جکسون، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Westworld حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده