نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸

تاریخ انتشار بلوری فیلم Tomb Raider اعلام شد

بخش محصولات خانگی برادران وارنر تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Tomb Raider (توم ریدر) را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم Tomb Raider تایید و اعلام شد است. بخش محصولات خانگی شرکت برادران وارنر تاریخ انتشار نسخه خانگی و دیجیتالی فیلم توم ریدر با بازی آلیسیا ویکاندر در نقش لارا کرافت را تایید و اعلام کرده است. نسخه دیجیتالی این فیلم که اقتباسی از مجموعه بازی‌های ویدیویی بسیار محبوبی به همین نام است، قرار است در تاریخ ۲۹ می امسال (۸ خرداد) منتشر شود و در ادامه نسخه خانگی این فیلم شامل نسخه بلوری، DVD، سه بعدی و 4K Ultra HD می‌شود، در تاریخ ۱۲ ژوئن امسال (۲۲ خرداد) عرضه خواهد شد. نسخه دیجیتالی فیلم Tomb Raider دارای نسخه 4K خواهد بود و تمامی کاربران سرویس‌های می‌توانند این نسخه از فیلم را دریافت کنند.

همچنین نسخه خانگی فیلم Tomb Raider دارای بخش‌های اضافه و ویژه‌ای خواهد بود. این بخش‌ها شامل تلاش و مشکلات بازیگران و تیم تولید فیلم برای خلق ماجراجویی لارا کرافت برای نسل جدید، تمرینات آلیسیا ویکاندر برای بازی در نقش لارا کرافت، صحبت کارگردان و بازیگران در مورد صحنه‌های محبوب اکشن خود در فیلم، بررسی انقلاب مجموعه Tomb Raider از دنیای بازی تا سینما و صحنه‌های حذف شده از فیلم می‌شود. این فیلم در اواخر ماه اسفند سال گذشته منتشر و با واکنش منفی و متوسط منتقدان و استقبال سرد تماشاگران روبه‌رو شد. فیلم Tomb Raider که با بودجه‌ای معادل ۹۴ میلیون دلار تولید شده، تا به امروز حدود ۵۶.۹ میلیون دلار در آمریکای شمالی و حدود ۲۷۱.۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروخته است.

Tomb Raider Movie

آلیسیا ویکاندر در نقش لارا کرافت، والتون گوگینس در نقش ماتیاس ووگل، دومینیک وست در نقش لرد ریچارد کرافت (پدر لارا کرافت)، دنیل وو در نقش لو رن، هانا جان کامن در نقش سوفی، نیک فراست در نقش مکس، امیلی کری در نقش ۱۴ سالگی لارا کرافت، کریستین اسکات توماس در نقش آنا میلر، مایکل اوبیورا در نقش بکستر و آنتونیو آکیل در نقش نیتین، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Tomb Raider حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده روآر یوتاگ، کارگردان فیلم موج (Wave)، بوده و ژنوا رابرتسون‌-دوورت، نویسنده فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول)، کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته است. 

فیلم Lara Croft: Tomb Raider (لارا کرافت: مهاجم مقبره) محصول سال ۲۰۰۱ و فیلم Lara Croft Tomb Raider: The Cradle of Life (لارا کرافت مهاجم مقبره: گهواره حیات) محصول سال ۲۰۰۳، دو فیلم قبلی مجموعه Tomb Raider بودند که در هر دو فیلم آنجلینا جولی، در نقش لارا کرافت بازی کرده است. اولین نسخه بازی Tomb Raider در سال ۱۹۹۶ منتشر شد و کمپانی اسکوئر انیکس اولین بازسازی این بازی را در سال ۲۰۱۳ منتشر کرد و قسمت دوم این بازی را به نام Rise of the Tomb Raider در سال ۲۰۱۵ منتشر کرد. قسمت سوم این مجموعه نیز با نام Shadow of the Tomb Raider امسال منتشر خواهد شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده