نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۱

تاریخ انتشار فصل دوم سریال Thirteen Reasons Why اعلام شد

شبکه نتفلیکس سرانجام با انتشار تریلری تاریخ انتشار فصل دوم سریال 13 دلیل که چرا (Thirteen Reasons Why) را تایید و اعلام کرد.

سال گذشته، شبکه نتفلیکس از تمدید سریال Thirteen Reasons Why برای فصل دوم خبر داد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار فصل دوم این سریال بسیار محبوب و جنجالی تایید و اعلام شده است. شبکه نت‌ فلیکس با انتشار تریلری اعلام کرد که فصل دوم سریال Thirteen Reasons Why در تاریخ ۱۸ می ۲۰۱۸ (۲۸ اردیبهشت امسال) از این شبکه استریم محبوب منتشر می‌شود. این ویدیو جنبه اطلاع رسانی دارد و در آن ظاهرا شاهد هیچ تصویر رسمی از فصل دوم این سریال نیستیم؛ اما در آن شاهد تصاویری هستیم که با اتفاقات این فصل سریال ارتباط دارند. همچنین در پایان آن شاهد اشاره به ادامه نوارهایی هستیم که ظاهرا قرار است یکی از نظریه‌های محبوب فصل اول در فصل دوم سریال تایید شود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

اتفاقات فصل دوم سریال Thirteen Reasons Why پس از خودکشی هانا بیکر و فاش شدن دلیل آن جریان دارد که شخصیت‌های سریال باید ماجراجویی‌های پیچیده‌ای را برای بهبود و درمان خود پشت سر بگذارند. مقامات و مدیران مدرسه لیبرتی های آماده رفتن به دادگاه برای محاکمه می‌شوند؛ اما هیچکس موفق نخواهد شد تا از فاش شدن دلیل مرگ و خودکشی هانا بیکر جلوگیری کند. مجموعه‌ای از عکس‌هایی که با دوربین پولاروید گرفته شده، برای کلی و دیگر هم کلاسی‌ها و هم‌مدرسه‌ای های هانا برای برملا شدن یک راز ترسناک و مشمئز کننده و جلوگیری از تلاش کسانی که می‌خواهند راز او فاش نشود، ارسال می‌شود.

جی اشر برای نوشتن فیلمنامه و برایان یورکی برای ساخت فصل دوم سریال Thirteen Reasons Why بازگشته‌اند. دیلان مینت در نقش کلی جنسن، کاترین لانگفورد در نقش هانا بیکر، کریستیان ناوارو در نقش تونی پادیلا، کیت والش در نقش اولیویا بیکر، آلیشا بو در نقش جسیکا دیویس، برندون فلین در نقش جاستین فولی، جاستین پرنتیس در نقش برایس والکر، ایمی هارگریوس در نقش لانی جنسن، مایلز هایزر در نقش الکس استندال و راس باتلر در نقش زک دمپسی، از جمله بازیگران فصل اول هستند که در فصل دوم این سریال حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده