نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۵۸

انتشار پوستر جدید فیلم Ant-Man and The Wasp؛ تریلر جدید امروز منتشر می‌شود

مارول استودیو اخیرا با انتشار پوستر جدیدی از فیلم Ant-Man and The Wasp اعلام کرد که دومین تریلر این فیلم امروز منتشر می‌شود.

پس از اکران فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) در روز جمعه هفته گذشته، حال طرفداران دنیای سینمایی مارول در انتظار اکران فیلم بعدی این مجموعه هستند. فیلم مرد مورچه‌ای و واسپ (Ant-Man and the Wasp) ماه دیگر  به‌روی پرده‌های سینما خواهد رفت و حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مارول استودیو پوستر جدیدی از این فیلم مورد انتظار را منتشر و تاریخ انتشار تریلر بعدی این فیلم را تایید و اعلام کرده است. با اینکه هنوز زمان دقیق اتفاقات فیلم مشخص نیست، اما در حال حاضر میدانیم که اتفاقات فیلم Ant-Man and the Wasp قرار است پیش از اتفاقات فیلم Avengers: Infinity War و پس از اتفاقات فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) جریان داشته باشد. 

ماه بهمن سال گذشته، مارول استودیو اولین تریلر فیلم Ant-Man and The Wasp را منتشر کرد که طبق این تریلر، اسکات لنگ ملقب به انت من با بازی پل راد، پس از حوادث فیلم Civil War، با دولت برای حبس خانگی به توافق رسیده است تا او بتواند پیش دخترش بماند. با این حال، او قرار است ماجراجویی جدیدی را در دنیای سینمایی مارول و اینبار با شخصیت واسپ با بازی اوانجلین لیلی تجربه کند. علاوه بر حضور دو شخصیت واسپ و انت-من، در این پوستر شاهد حضور شخصیت‌های دیگری چون هنک پیم، لوئیس، گوست،  جنت ون دین، بیل فاستر و سانی بچ نیز هستیم. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Ant-Man and The Wasp Poster

علاوه بر این پوستر، مارول یک تیزر کوتاه از دنباله فیلم Ant-Man (مرد مورچه‌ای) نیز منتشر کرده است که بازیگران دنیای سینمایی مارول در مورد فیلم Ant-Man and The Wasp و تریلر آن صحبت می‌کنند. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

پل راد در نقش اسکات لنگ (مرد مورچه‌ای)، اوانجلین لیلی در نقش هوپ ون دین (واسپ)، مایکل داگلاس در نقش دکتر هنک پیم، مایکل پنیا در نقش لوئیس، تی. آی. در نقش دیو، دیوید دستمالچیان در نقش کرت، رندل پارک در نقش ایجنت جیمی وو، والتون گوگینس در نقش سانی بچ، هانا جان کامن در نقش گوست، میشل فایفر در نقش جنت ون دین (واسپ)، لارنس فیشبرن در نقش دکتر بیل فاستر، جودی گریر در نقش مگی و ابی رایدر فرتسون در نقش کسی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Ant-Man and the Wasp حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند

فیلم Ant-Man and the Wasp برای اکران در تاریخ ۶ جولای امسال (۱۵ تیر) برنامه‌ریزی شده است. کارگردانی این فیلم بر عهده پیتون رید، کارگردان فیلم اول، بوده است و اندرو بارر و گابریل فراری کار نوشتن فیلمنامه آن را بر عهده داشته‌اند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده