نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۵

اطلاعات جدیدی از فصل چهارم انیمیشن سریالی Rick and Morty منتشر شد

دان هارمون، یکی از خالقان انیمیشن سریالی فوق‌العاده پر طرفدار ریک و مورتی (Rick and Morty) به‌تازگی در گفتگویی، اطلاعات جدیدی از فصل چهارم این مجموعه اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دان هارمون، یکی از خالقان انیمیشن سریالی Rick and Morty (ریک و مورتی)، به‌تازگی اطلاعات جدیدی از فصل چهارم این مجموعه و همچنین احتمال آن برای تمدید شدن، بیان کرد. این گفتگوی کوتاه در پی همان صحبت‌ها و حاشیه‌های پیشین ترتیب داده شد که در طی خبرهای مختلفی اعلام شده بود شبکه ادالت سوییم (Adult Swim) و سازندگان، هیچ تمایلی برای ساخت فصل چهارم این مجموعه از خودشان نشان نمی‌دهند و مشخص نیست که سرنوشت و آینده این سریال چه خواهد بود.

در طی مصاحبه‌ای که گزارشگر سایت خبری دن آو گیک (Den of Geek) با دان هارمون ترتیب داده بود، سازنده این سریال عنوان کرد که نسبت به این مجموعه «خوشبین» است و در آینده‌ای بسیار نزدیک و پیش از آنکه بسیار دیر شود، هم فصل جدید این مجموعه به روی آنتن خواهد رفت. اوایل سال جاری، دان هارمون در طی گفتگوی دیگری اعلام کرده بود که کمپانی مادر شبکه ادالت سوییم یعنی شرکت ترنر (Turner) و همچنین قراردادها و مذاکراتی که صورت گرفته، علت اصلی به تاخیر خوردن پخش فصل چهارم سریال ریک و مورتی هستند. با این حال، در حال حاضر به نظر می‌رسد که او کمی اطمینان بیشتری پیدا کرده و بالاخره قرار است بین طرفین توافق‌هایی صورت بگیرد. هارمون در طی جدیدترین مصاحبه خود اینگونه درباره فصل چهارم سریال Rick and Morty صحبت کرد:

من هم‌اکنون به این موضوع خوشبین هستم. در حال حاضر، مذاکره کردن کار بسیار سختی است. در گذشته ما هیچوقت چنین شرایطی را تجربه نکرده بودیم و کاملا وضعیت جدیدی برای ما است. در حال حاضر همگی به‌نوعی خود را مشتاق نشان می‌دهند و به نظر می‌رسد که به‌زودی یک توافق صورت خواهد گرفت تا ما بتوانیم بالاخره کار ساخت فصل چهارم را آغاز کنیم. این تمام چیزی است که من می‌توانم بگویم.

دان هارمون هنوز اعلام نکرده مشکل مذاکره‌ها و قرارادادها چه چیزی می‌تواند باشد و چرا تا به امروز کسی برای ساخت فصل چهارم تمایلی از خود نشان نداده است. همچنین در حال حاضر، هنوز مشخص نیست که چه زمانی ساخت فصل چهارم احتمالی انیمیشن ریک و مورتی آغاز می‌شود و تاریخ پخش اولین قسمت آن چه زمانی است. خبرهای مرتبط با ساخته نشدن و همچنین به تاخیر خوردن فصل چهارم این مجموعه محبوب، اولین بار در ماه ژانویه سال جاری میلادی منتشر شد؛ زمانی که تهیه کننده و نویسنده این مجموعه یعنی رایان ریدلی اعلام کرد که «هیچ کسی» روی این مجموعه کار نمی‌کند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده