نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۶

اولین تصویر فیلم Glass ظاهر شخصیت های اصلی را نشان می دهد

یونیورسال پیکچرز اولین تصویر فیلم شیشه (Glass) را که دنباله دو فیلم Split و Unbreakable است، منتشر کرد.

در آذر سال گذشته، فیلمبرداری و تولید فیلم Glass که دنباله فیلم Unbreakable (نشکن) محصول سال ۲۰۰۰ و فیلم Split (شکاف) محصول سال ۲۰۱۷ است، به پایان رسید. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر از فیلم جدید ام. نایت شیامالان منتشر شده است که در این تصویر شاهد سه شخصیت اصلی فیلم هستیم. در حاشیه نمایشگاه سینماکان امسال، شرکت یونیورسال پیکچرز و بلوم هاوس اولین تصاویر رسمی فیلم Glass را نمایش دادند که در این تصاویر شاهد تقریبا تمام شخصیت‌های اصلی این فیلم مورد انتظار بودیم. با این حال، ویدیویی منتشر شده به‌صورت آنلاین منتشر نشده و تنها افرادی که در پنل یونیورسال حضور داشتند، موفق به تماشای آن شده‌اند؛ اما یکی از افراد حاضر در پنل تصویری از این پنل فاش کرده است که در آن سه شخصیت اصلی فیلم حضور دارند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Glass Movie

در این تصویر شاهد حضور شخصیت الیجا پرایس با بازی ساموئل ال جکسون، بیست با بازی جیمز مک‌آووی و دیوید دان با بازی بروس ویلیس هستیم. همچنین ویدیویی از فیلم Glass که در پنل یونیورسال نمایش داده شده، اطلاعات جدیدی از این فیلم را فاش کرده است. طبق این ویدیو، سه شخصیت پرایس، بیست و دان در زندانی که تحت نظارت شخصیت سارا پلسن است، حضور دارند. به نظر می‌رسد که اقای گلس و بیست تصمیم دارند با یکدیگر متحد شوند تا شخصیت دیوید دان و کیسی کوک با بازی آنا تیلور جوی را شکست دهند.

بروس ویلیس در نقش دیوید دان، ساموئل ال جکسون در نقش الیجا پرایس ملقب به آقای گلس، جیمز مک‌ آووی در نقش کوین وندل کرامب ملقب به بیست، آنیا تیلور جوی در نقش کیسی کوک، اسپنسر تریت کلارک در نقش جوزف دان (پسر دیوید دان)، چارلین وودارد در نقش خانم پرایس (مادر الیجا پرایس) و سارا پلسن در یک نقش نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند در فیلم Glass حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه فیلم Glass بر عهده ام نایت شیامالان بوده است.

فیلم Glass قرار است در تاریخ ۱۸ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۸ دی ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده