نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۵

سریال Tom Clancy’s Jack Ryan برای فصل دوم تمدید شد

پیش از انتشار فصل اول، شبکه آمازون پرایم از تمدید سریال Tom Clancy’s Jack Ryan برای فصل دوم خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شبکه آمازون پرایم از تمدید سریال Tom Clancy's Jack Ryan برای فصل دوم خبر داده است. فصل اول این سریال مورد انتظار قرار است در تابستان امسال منتشر شود؛ اما ظاهرا کیفیت سریال مورد تایید آمازون بوده است تا پیش از پخش آن، این سریال را برای فصل دوم تمدید کند. فصل دوم این سریال قرار است ادامه داستان جک رایان با بازی جان کرازینسکی، را که یک تحلیلگر سازمان CIA است، روایت کند که باید با نیروهایی که تصمیم دارند تا یک دولت دموکراتیک در آمریکای جنوبی را تضعیف و سرنگون کنند، مقابله کند. فیلمبرداری و تولید فصل دوم سریال Jack Ryan از تابستان امسال آغاز خواهد شد.

فصل اول سریال Jack Ryan داستان شخصیت جک رایان، یکی از ماموران و تحلیلگران سازمان CIA، را روایت می‌کند که برای اولین‌بار به یک ماموریت میدانی بسیار خطرناک فرستاده می‌شود. در این ماموریت، شخصیت اصلی این سریال می‌تواند الگویی را در ارتباط با حملات تروریست‌ها کشف کند. همین موضوع باعث می‌شود که او وارد بازی خطرناکی شود و خود را در معرض توجه گونه جدیدی از جامعه بزرگ تروریست‌ها ببیند. آنها بعد از مدتی متوجه می‌شوند که این گونه جدید می‌تواند تهدید بسیار بزرگی باشد که حتی قدرت تخریب سرتاسر دنیا را هم دارد. 

جان کرازینسکی، وندل پیرس، ابی کورنیش، علی سلیمان، کریم زین، آدام برنت و منا مسعود، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Jack Ryan حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارلتون کیوس، تهیه‌کننده اجرایی سریال Lost (لاست) و سریال Bates Motel (متل بیتس) به‌همراه گراهام رولند، تهیه‌کننده سریال Almost Human (تقریبا انسان)، در سریال Tom Clancy’s Jack Ryan به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی حضور دارند. همچنین رولند وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت آزمایشی (پایلوت) را بر عهده داشته که این قسمت بر اساس داستانی که توسط کیوس خلق شده بود، نوشته شده است.

فصل اول سریال Tom Clancy’s Jack Ryan در ۸ قسمت تولید شده و قرار است در تاریخ ۳۱ آگوست ۲۰۱۸ (۹ شهریور ۱۳۹۷) از آمازون پرایم منتشر شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده