نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۵

عنوان رسمی فیلم Goosebumps 2 مشخص شد

طبق خبرهای منتشر شده اخیر، کمپانی سونی پیکچرز نام یکی از جدیدترین آثار خود یعنی فیلم مور مور 2 (Goosebumps 2) را Goosebumps: Haunted Halloween اعلام کرده است.

مسئولین کمپانی سونی پیکچرز، درست در همان اوایل افتتاحیه پنل این کمپانی در مراسم سینما کان که دوشنبه شب و در شهر لس آنجلس برگزار شده بود، بخشی از اطلاعات جدیدی را که در رابطه با یکی از جدیدترین آثار خود یعنی دنباله فیلم Goosebumps (مور مور) وجود داشت به افراد حاضر در سالن اعلام کردند. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی از اطلاعاتی که این کمپانی درباره فیلم Goosebumps 2 (مور مور 2) اعلام کرد این بود که این اثر از این به بعد با نام Goosebumps: Haunted Halloween (مور مور: هالووین تسخیر شده) شناخته خواهد شد. البته چندی پیش هم گزارش شده بود که نام دیگر این فیلم، Slappy Halloween (هالووین اسلپی) خواهد بود. 

علاوه بر اعلام تغییر عنوان این فیلم، براساس تیزر کوتاهی که در این مراسم به نمایش درآمد می‌توان گفت که جک بلک باری دیگر در این اثر حضور خواهد داشت و قرار است صداپیشگی عروسک اسلپی را بر عهده داشته باشد. با این حال، هنوز مشخص نیست که در این قسمت ما باز هم شاهد حضور او در نقش شخصیت نویسنده‌ای به نام آر ال استاین خواهیم بود یا خیر.

کن جیونگ بازیگر فیلم Crazy Rich Asians (آسیایی‌های پولدار دیوانه)، وندی مک‌لندن کاوی بازیگر فیلم Bridesmaids (ساقدوش‌ها)، کریس پارنل بازیگر فیلم Anchorman 2: The Legend Continues (گوینده 2: افسانه ادامه دارد)، مدیسون آیزمن بازیگر فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle (جومانجی: به جنگل خوش آمدید)، بن اوبرایان، کالیل هریس بازیگر فیلم Think Like a Man (مثل یک مرد فکر کن) و جرمی ری تیلور بازیگر فیلم It (آن) از جمله هنرمندانی هستند که در فیلم مور مور: هالووین تسخیر شده حضور داشته و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اری سندل، کارگردان فیلم The Duff، کارگردانی دنباله فیلم Goosebumps را بر عهده گرفته و جانشین راب لترمن، کارگردان فیلم اول، شده است. کار نوشتن فیلمنامه فیلم Goosebumps: Haunted Halloween مانند فیلم اول، بر عهده دارن لمکه، نویسنده انیمیشن Turbo (توربو) و فیلم Jack the Giant Killer (جک غول‌کش)، بوده است. دیلان مینت بازیگر فیلم Prisoners (زندانیان)، رایان لی بازیگر فیلم Super 8 (سوپر هشت) و همچنین اودیا راش بازیگر فیلم The Giver (بخشنده) بازیگرانی هستند که در قسمت اول فیلم مور مور حضور داشتند و انتظار می‌رود که در دنباله آن هم ایفای نقش کنند.

فیلم Goosebumps در اکتبر سال ۲۰۱۵ به روی پرده رفت و با نقدهای متوسط منتقدان روبه‌رو شد. اما این فیلم در گیشه عملکرد نسبتا موفقی داشته است و طبق اطلاعاتی که وب‌سایت باکس آفیس موجو منتشر کرده، فیلم Goosebumps موفق به فروشی معادل ۸۰ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۱۵۰ میلیون دلار در سراسر جهان شده است. بودجه ساخت این فیلم ۵۸ میلیون دلار اعلام شده است. دیلان مینت، اودیا راش، رایان لی، ایمی رایان و جیلیان بل دیگر بازیگرانی بودند که در فیلم Goosebumps حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.

فیلم Goosebumps 2 که قرار بود در تاریخ ۲۱ سپتامبر ۲۰۱۸ (۳۰ شهریور ۱۳۹۷) اکران شود، با چند هفته تاخیر اکنون قرار است در تاریخ ۱۲ اکتبر ۲۰۱۸ (۲۰ مهر ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده