نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۹

اطلاعاتی جدید از فیلم Nightwatch منتشر شد

مراحل پیش تولید فیلم مستقل شخصیت Nightwatch در حال سپری شدن است و در اطلاعاتی جدید، ویژگی بازیگران مدنظر سازندگان و کارگردان فیلم اعلام شده است.

اطلاعاتی جدید راجع به ویژگی بازیگران مدنظر فیلم مستقل شخصیت Nightwatch (نایت واچ) اسپایک لی منتشر شد. در شهریورماه سال گذشته خبری منتشر شد مبنی بر اینکه شرکت سونی پیکچرز (Sony Pictures) در نظر دارد فیلمی براساس شخصیت نایت‌واچ که از شخصیت‌های دنیای Spider-Man (مرد عنکبوتی) است، تولید و اکران کند و حال به نظر می‌رسد مراحل تولید این فیلم به‌صورت جدی در حال پیگیری است.

ساخت فیلم‌های ابرقهرمانی و اقتباس‌های کمیکی امروزه جایگاه ویژه‌ای در سینما دارد و این دست آثار بین طرفداران محبوبیتی فراوان دارند و موفقیت‌های پی‌در‌پی این فیلم‌ها در گیشه، سبب وسوسه شدن کارگردانان معروف به قبول کارگردانی فیلم‌های گوناگون از شخصیت‌های کمیکی شده است؛ اتفاقی که تا چند سال پیش حتی نمی‌شد آن را تصور کرد. چند روز پیش بود که در خبری عجیب اعلام شد استیون اسپیلبرگ در حال توسعه اثری درباره شخصیت Blackhawk (بلک هاوک) است و احتمال دارد علاوه بر تهیه‌کنندگی، کارگردانی آن را هم بر عهده بگیرد. چندین منبع معتبر این خبر را عنوان کردند که کارگردان و تهیه‌کننده دارای سه جایزه مراسم اسکار، یعنی استیون اسپیلبرگ، در حال حاضر سرگرم طی کردن مراحل اولیه تولید یک اثر اقتباسی است. براساس این گزارش‌های جدید، این اثر اقتباسی اسپیلبرگ قرار است براساس یکی از شخصیت‌های کتاب‌های کمیک دی سی به نام بلک هاوک ساخته شود. گفته شده که اگر تمامی موارد طبق برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته انجام شود، ممکن است که او کارگردانی این اثر را هم در آینده‌ای نزدیک بر عهده بگیرد.

Spike Lee

پاییز سال گذشته بود که سونی پیکچرز از سپردن کارگردانی فیلم Nightwatch به اسپایک لی، کارگردان دو مرتبه نامزد دریافت جوایز اسکار، خبر داد. سینمادوستان اسپایک لی را با کارگردانی فیلم‌هایی چون چون Malcolm X (مالکوم ایکس)، Clockers (کلاکرز)، 25th Hour (ساعت بیست‌و‌پنجم) و Inside Man (نفوذی) به خاطر دارند. فیلم Nightwatch، سومین فیلم اسپین‌آف کمپانی سونی پیکچرز مرتبط با دنیای مرد عنکبوتی است؛ تا بدین لحظه دو فیلم Venom (ونوم) و Silver & Black (سیلور و بلک) توسط سونی ساخته شده‌اند یا در حال ساخت هستند. فیلم Venom با بازی تام هاردی در نقش ادی براک ملقب به ونوم، اولین فیلم دنیای سینمایی مرد عنکبوتی شرکت سونی است. فیلم Venom قرار است در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهرماه ۱۳۹۷) به روی پرده‌ٔ سینما برود. فیلم Silver and Black، دیگر فیلم دنیای سینمایی سونی است که براساس شخصیت‌هایی فرعی دنیای مرد عنکبوتی در دست ساخت است. این فیلم قرار است در تاریخ ۸ فوریه ۲۰۱۹ (۱۹ بهمن‌ماه ۱۳۹۷) اکران شود. جینا پرینس بیتوود، کارگردان فیلم Love & Basketball (عشق و بسکتبال)، کارگردانی فیلم Silver and Black را بر عهده خواهد داشت.

سازندگان برای شخصیت اصلی فیلم Nightwatch، به دنبال بازیگری سیاه‌پوست و ۲۵ تا ۴۰ ساله هستند. شخصیت اصلی داستان، شخصیت دکتر کوین ترنچ است

اسپایک لی که بیشتر با فیلم‌های سیاسی و اجتماعی بحث‌انگیز خود شناخته شده است، فیلمسازی پیشرو محسوب می‌شود و امسال نیز قرار است فیلم BlacKkKlansman را روی پرده داشته باشد. لی همچنین قرار است روی فصل دوم سریال She’s Gotta Have It شبکه نتفلیکس کار کند؛ سریالی که برگرفته از فیلمی با همین عنوان، محصول سال ۱۹۸۶ و به کارگردانی شخص اسپایک لی است. داستان این سریال حول پیرامون یک زن و سه عاشق وی است. لازم است یادآوری کنیم چئو کوداری کوکر، خالق سریال Luke Cage (لوک کیج)، کار نوشتن فیلمنامه فیلم Nightwatch را بر عهده دارد.

سایت THS در گزارشی جدید اعلام کرد چئو کوداری کوکر علاوه بر نگارش فیلمنامه فیلم Nightwatch، تهیه‌کنندگی این پروژه را نیز بر عهده خواهد داشت. در این گزارش همچنین آمده است که سازندگان برای شخصیت اصلی فیلم، به دنبال بازیگری سیاه‌پوست و ۲۵ تا ۴۰ ساله هستند. شخصیت اصلی داستان، شخصیت دکتر کوین ترنچ است. در سال ۱۹۹۳ شخصیت دکتر کوین ترنچ که یک دانشمند آمریکایی آفریقایی بود و نام واقعی شخصیت نایت‌واچ است، در شماره ۹۷ کمیک Web of Spider-Man توسط تری کاوانه، الکس سیویک و جوزف روبنشتاین خلق و معرفی شد. در شماره ۹۹ این کمیک که در همان سال منتشر شد، ترنچ برای اولین‌ مرتبه به‌عنوان شخصیت نایت‌واچ معرفی شد. با وجود اینکه شخصیت نایت‌واچ را بیشتر در کمیک‌های مرد عنکبوتی مشاهده کرده بودیم، اما این شخصیت علاوه بر کمک به مرد عنکبوتی برای مبارزه با جرم و جنایت، در کمیک‌های دیگر مجموعه‌های مارول نیز حضور داشته است. گفتنی است سازندگان به دنبال یک بازیگر زن برای ایفای یکی از نقش‌های اصلی داستان نیز هستند و باید دید در نهایت چه بازیگرانی در فیلم اسپایک لی نقش‌های اصلی را بر عهده خواهند گرفت.

 


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده