نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۱

فیلم Black Widow احتمالا یک پیش درآمد خواهد بود

اخیرا اطلاعات جدیدی از زمان اتفاقات و شخصیتی که ممکن است در فیلم مستقل شخصیت بلک ویدو حضور داشته باشد، منتشر شده است.

دی ماه سال گذشته، خبری منتشر شد مبنی بر اینکه مارول استودیو با جک شفر، نویسنده و کارگردان فیلم Timer (زمان‌سنج)، برای نوشتن فیلمنامه فیلم مستقل شخصیت بلک ویدو (Black Widow) به توافق رسیده است. تمرکز این فیلم قرار است روی شخصیت بلک ویدو با بازی اسکارلت جوهانسون، باشد و گفته می‌شود که دستمزد پایه جوهانسون برای بازی در فیلم Black Widow حدود ۲۵ میلیون دلار خواهد بود و اگر فروش جهانی این فیلم از مرز ۹۰۰ میلیون دلار عبور کند، او حدود ۶ میلیون دلار پاداش نیز دریافت خواهد کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از این فیلم منتشر شده که ممکن است در این فیلم شاهد حادثه بوداپست و اولین ملاقات ناتاشا رومانوف با کلینت بارتون ملقب به هاوک‌آی نباشیم.

Black Widow

گروه ThatHashtagShow اخیرا اطلاعات جدیدی از فیلم Black Widow را منتشر کرده است و طبق این اطلاعات، اتفاقات این فیلم قرار است پیش از اتفاقات فیلم Iron Man 2 (آیرون من ۲) و اولین حضور اسکارلت جوهانسون در نقش بلک ویدو در دنیای سینمایی مارول جریان داشته باشد. در این فیلم قرار است شاهد ناتاشا باشیم که ۱۵ سال پس از سقوط اتحاد شوروی در آمریکا زندگی می‌کند. بدین ترتیب دوره زمانی فیلم در اواسط دهه گذشته و پیش از اولین آشنایی ما با ناتاشا در فیلم Iron Man 2 خواهد بود. این بازه زمانی گزینه‌های داستانی بسیاری را ایجاد می‌کند و با اینکه بسیاری از طرفداران دوست داشتند داستان ناتاشا و کلینت بارتون در بوداپست را مشاهده کنند؛ اما طبق گفته منابع نزدیک به مارول صحبت‌های اولیه در مورد حضور شخصیتی دیگری به‌نام وینتر سولجر (باکی بارنز) با بازی سباستین استن در فیلم Black Widow در جریان است.

باکی و بلک ویدو دارای تاریخچه بزرگ و غنی در دنیای کمیک مارول هستند و این دو شخصیت از معشوقه‌های جالب دنیای کمیک نیز به شمار می‌روند و پیش از این در فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) نیز به این موضوع اشاره شده بود. همچنین طبق این اطلاعات ظاهرا قرار است بار دیگر شاهد بازگشت باکی به‌عنوان وینتر سولجر، سربازی که کاملا تحت نظارت و کنترل هایدرا است، باشیم. همچنین THS اعلام کرد که برد وایندربام، تهیه کننده اجرایی فیلم Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک)، به‌عنوان تهیه کننده به فیلم Black Widow اضافه شده است. طبق شایعات منتشر شده، فیلم Black Widow نیز احتمالا در سال ۲۰۲۰ اکران خواهد شد.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده