نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۶

پوستر جدید فیلم Skyscraper با بازی دواین جانسون منتشر شد

یونیورسال و لجندری پیکچرز پوستر رسمی جدیدی از فیلم Skyscraper (آسمان‌خراش) با بازی دواین جانسون، را منتشر کردند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یونیورسال پیکچرز و لجندری پیکچرز پوستر رسمی جدیدی از فیلم Skyscraper با بازی دواین جانسون، را منتشر کرده‌اند. در این پوستر شاهد آویزان بودن جانسون از آسمان خراش این فیلم هستیم که تلاش می‌کند تا خود را از سقوط نجات دهد. این پوستر ظاهرا ادامه اولین پوستر این فیلم است که بهمن سال گذشته منتشر شده بود. در بهمن سال گذشته، یونیورسال اولین تریلر فیلم Skyscraper را منتشر کرد که در آن شاهد اولین تصاویر رسمی این فیلم بودیم. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Skyscraper Poster

فیلم Skyscraper داستان ویل فرد با بازی دواین جانسون را که مامور سابق FBI و رئیس سابق تیم نجات گروگان‌ها است، روایت می‌کند که در حال حاضر وظیفه رهبری تیم امنیتی برج‌ها را بر عهده دارد. او اکنون رئیس بخش امنیت بلندترین برج جهان در کشور چین شده است و باید امنیت این برج را تامین کند، اما او متوجه یک آتش سوزی بسیار بزرگ در این برج که قرار است ایمن‌ترین برج دنیا نیز باشد، می‌شود. او در ادامه متوجه می‌شود که این آتش‌سوزی عمدی بوده و علاوه بر اینکه او باید فرد یا گروهی را که مسئول این حادثه بوده پیدا و دستگیر کند، او باید خانواده‌اش را که در داخل ساختمان حضور دارند و به دام افتاده‌اند، نجات دهد. 

دواین جانسون، نو کمبل، چین هان، رولاند مولر، پابلو شرایبر، بایرون من، هانا کوینلوین، کوین رانکین، پل مک‌گیلیون، نوآ تیلور، آدریان هولمز، جیسون دی، بایرون لاوسون و الفینا لاک، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Skyscraper حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم اکشن نیز بر عهده راوسون مارشال تربر، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم DodgeBall: A True Underdog Story، فیلم We're The Millers (ما میلرها هستیم)، فیلم Central Intelligence (اطلاعات مرکزی) و فیلم The Mysteries of Pittsburgh، بوده است.

فیلم Skyscraper برای اکران در تاریخ ۱۳ جولای ۲۰۱۸ (۲۲ تیر ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده