نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۵

فیلم Avengers 4 احتمالا طولانی‌ترین قسمت این مجموعه خواهد بود

جو و آنتونی روسو، کارگردانان قسمت‌های سوم و چهارم مجموعه Avengers (انتقام‌جویان) اعلام کردند که فیلم چهارم این مجموعه احتمالاً طولانی‌تر از فیلم سوم خواهد بود.

برادران روسو در مصاحبه‌ای جدید راجع به فیلم چهارم مجموعه Avengers (انتقام‌جویان)، احتمال دادند که این فیلم حتی از فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی‌نهایت) هم طولانی‌تر باشد.

فیلم Avengers: Infinity War این هفته اکران خود را روی پرده سینما آغاز خواهد کرد و طرفداران بی‌صبرانه منتظر تماشای دیدن ابرقهرمانان مورد علاقه خود در بزرگ‌ترین گردهمایی شخصیت کمیکی ابرقهرمان هستند. پیش‌تر در خبری اعلام شده بود که فیلم Avengers: Infinity War نه‌تنها پرخرج‌ترین فیلمی بوده که مارول ساخته است، بلکه این فیلم یکی از فیلم‌های پرهزینه تمام تاریخ نیز است. در مقاله‌ای که وال استریت ژورنال منتشر کرده بود، این‌طور گفته شد که بودجه فیلم Avengers: Infinity War چیزی در حدود ۳۰۰ میلیون دلار است. این بودجه برابر با بودجه دو فیلم Justice League (لیگ عدالت) و Pirates of the Caribbean: At World's End (دزدان دریایی کارائیب: پایان جهان) است و فیلم مارول در کنار این دو فیلم در رتبه دوم فیلم‌های پرخرج تاریخ قرار گرفته است. طرفداران مارول نزدیک به یک دهه منتظر فیلم Avengers: Infinity War بوده‌اند و قطعا استقبال خوبی از این فیلم خواهد شد. طرفداران تنها برای تماشای این فیلم هیجان‌زده نیستند و از همین حالا بی‌صبرانه منتظر اخبار مربوط به فیلم چهارم مجموعه انتقام‌جویان هستند که قرار است داستان قسمت سوم را ادامه دهد.

Avengers

برادران روسو در مصاحبهٔ جدید خود در مورد قسمت چهارم مجموعه انتقام‌جویان صحبت کردند و این طور که از صحبت‌های آن‌ها مشخص است، قسمت چهارم حتی ممکن است طولانی‌تر از فیلم Avengers: Infinity War باشد که پیش‌تر اعلام شده بود با مدت زمان ۱۵۶ دقیقه یا به عبارتی ۲ ساعت و ۳۶ دقیقه‌ای، قرار است به طولانی‌ترین فیلم دنیای سینمایی مارول تبدیل شود. صحبت‌های جو و آنتونی روسو را در این رابطه با هم می‌خوانیم:  

قسمت چهار می‌تواند فیلمی سه ساعته باشد. ما این طور فکر می‌کنیم و سخت مشغول کار روی فیلم هستیم. می‌خواهیم از این موضوع مطمئن شویم (کیفیت فیلم چهارم این مجموعه). اما خب اطمینان دارم فیلم را در نهایت خلاصه‌تر می‌کنیم. دقیق نمی‌دانیم چه خواهد شد و یک سال وقت داریم روی قسمت چهارم کار کنیم. فکر می‌کنم قسمت چهارم از فیلم Avengers: Infinity War طولانی‌تر باشد، اما با اطمینان نمی‌توان از این موضوع سخن گفت.

طبق آمار پیش‌فروشی که به‌تازگی منتشر شده، مجموع پیش فروش بلیت فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) بیش از مجموع پیش‌فروش بلیت‌های هفت فیلم Ant-Man (مرد مورچه‌ای)، Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی)، Doctor Strange (دکتر استرنج)، Guardians of the Galaxy Vol. 2 (نگهبانان کهکشان نسخه. ۲)، Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه)، Thor: Ragnarok (ثور: راگناروک) و Black Panther (بلک پنتر) بوده است و به احتمال زیاد باید منتظر رکوردشکنی‌های زیادی از سوی فیلم Avengers: Infinity War باشیم.

قسمت چهارم حتی ممکن است طولانی‌تر از فیلم Avengers: Infinity War باشد که پیش‌تر اعلام شده بود مدت زمان آن ۱۵۶ دقیقه خواهد بود

کریس ایوانز، رابرت داونی جونیور، جاش برولین، اسکارلت جوهانسون، کریس همسورث، بندیکت کامبربچ، تام هیدلستون، آنتونی مک‌کی، پل بتانی، الیزابت اولسن، جرمی رنر، چادویک بوزمن، سباستین استن، دان چیدل، کریس پرت، زویی سالدانا، دیوید باتیستا، پام کلمنتیئف، بندیکت ونگ، تام هالند، سین گان، لتیشیا رایت، وینستون دوک، دانای گوریرا، بردلی کوپر (صداپیشه)،‌ وین دیزل (صداپیشه)، پیتر دینکلیج، بنیسیو دل تورو و پل راد، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Avengers: Infinity War حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی دو قسمت جدید فیلم Avengers (انتقام جویان) بر عهده جو و آنتونی روسو و کار نوشتن فیلمنامه آنها بر عهده کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی بوده است.

فیلم Avengers: Infinity War قرار است در تاریخ ۲۷ آوریل امسال (۷ اردیبهشت‌ماه) روی پرده‌ سینما برود. پس از این فیلم، فیلم Avengers 4 (انتقام‌جویان ۴) در تاریخ ۳ می ۲۰۱۹ (۱۳ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۸) اکران خواهد شد.

 


منبع Heroichollywood
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده