نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲

آخرین قسمت فصل هشت سریال The Walking Dead پایین ترین امتیاز را دریافت کرد

براساس گزارش‌های جدید، آخرین امتیازی که فصل هشتم سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) دریافت کرده، پایین‌ترین امتیاز در میان فصل‌های پیشین آن محسوب می‌شود.

بعد از اینکه فصل هشتم سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) هم تا آخرین قسمت خود روی آنتن رفت، تمامی فصل‌های این مجموعه براساس امتیازدهی‌ای که صورت گرفته، رتبه‌بندی شده‌اند. اگر آخرین قسمت از فصل هشتم سریال مردگان متحرک بخواهد چیزی را به بینندگان و سازندگان خود اعلام کند، به احتمال زیاد این است که حکم‌فرمایی و سلطه این مجموعه بر تلویزیون و دیگر مجموعه‌ها، کم کم به پایان خود نزدیک می‌شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، براساس گزارشی که سایت خبری ورایتی منتشر کرده، آخرین قسمت فصل هشتم سریال مردگان متحرک یعنی «Wrath»، پایین‌ترین امتیاز آخرین قسمت فصل را نسبت به فصل‌های گذشته به‌خصوص فصل اول، از آن خود کرده است. براساس سیستم رتبه‌بندی Nielsen، این قسمت با وجود ۷.۹ میلیون بیننده‌ای که داشت، توانست امتیاز ۳.۴ را در میان بزرگسالان ۱۸ تا ۴۹ سال کسب کند. به‌طور کلی می‌توان گفت که این فصل، به‌طور میانگین ۷.۸ میلیون نفر بیننده داشت. اگرچه این سریال هنوز هم مجموعه محبوبی محسوب می‌شود، اما تقریبا از فصل هفت است که به مرور در حال از دست دادن بینندگان خود است. بعد از پخش اولین قسمت از فصل هشتم، مشخص شد که این قسمت پایین‌ترین امتیاز را در میان کل قسمت‌های این مجموعه کسب کرده است. پیش از این قسمت، فصل سوم دارنده این رکورد شده بود. سیستم رتبه‌بندی Nielsen، لیستی تهیه کرده که درون آن امتیاز آخرین قسمت هر فصل از سریال مردگان متحرک را آورده است. این لیست به شرح زیر است:

  • فصل اول: تاریخ پخش سال ۲۰۱۱. امتیاز ۳.۰ و ۶ میلیون نفر بیننده
  • فصل دوم: تاریخ پخش سال ۲۰۱۲. امتیاز ۴.۷ و ۹ میلیون نفر بیننده
  • فصل سوم: تاریخ پخش سال ۲۰۱۳. امتیاز ۶.۴ و ۱۲.۴ میلیون نفر بیننده
  • فصل چهارم: تاریخ پخش سال ۲۰۱۴. امتیاز ۸.۰ و ۱۵.۷ میلیون نفر بیننده
  • فصل پنجم: تاریخ پخش سال ۲۰۱۵. امتیاز ۸.۲ و ۱۵.۸ میلیون نفر بیننده
  • فصل ششم: تاریخ پخش سال ۲۰۱۶. امتیاز ۶.۹ و ۱۲.۴ میلیون نفر بیننده
  • فصل هفتم: تاریخ پخش سال ۲۰۱۷. امتیاز ۵.۴ و ۱۱.۳ میلیون نفر بیننده
  • فصل هشتم: تاریخ پخش سال ۲۰۱۸. امتیاز ۳.۴ و ۷.۹ میلیون نفر بیننده

همانطور که بالاتر هم اشاره شد، حتی با وجود اینکه این سریال با کاهش بیننده و همچنین امتیاز مواجه شده، اما هنوز هم سریال مردگان متحرک پربیننده‌ترین و محبوب‌ترین سریالی است که در ساعات بعد از ظهر پخش می‌شود. مدتی قبل اعلام شد که در فصل نهم، شورانر جدیدی به‌نام آنجلا کانگ قرار است به‌جای اسکات ام گیمپل در تیم قرار بگیرد. براساس گفته‌های خود اسکات گیمپل، آنجلا کانگ قول داده که در فصل جدید، مسیر جدیدی دنبال می‌شود و به احتمال زیاد ما شاهد قوی‌تر شدن این مجموعه خواهیم بود. اسکات ام گیمپل، در طی مصاحبه‌ای که یکشنبه شب ترتیب داده شده بود، خطاب به گزارشگران اینگونه درباره فصل جدید و آنجلا کانگ صحبت کرد:

آنجلا کانگ قرار است یک نوآوری جدید و جالب را در روایت داستانی این سریال پیاده‌سازی کند. او قرار است در فصل جدید کارهای متفاوتی انجام دهد که ما هرگز قبلا آنها را ندیده‌ایم. او از فصل دوم است که در تیم حضور دارد و در مسائل مختلف این سریال به تیم کمک می‌کند. با این تفاسیر او زیر و بم هر چیزی را می‌داند و اطلاع دارد که با برطرف کردن چه نقص‌هایی این مجموعه قوی‌تر می‌شود. حتی در طی سال جاری که من مشغول ساخت فصل هشتم و نهم سریال مردگان متحرک و همچنین سریال Fear the Walking Dead (از مردگان متحرک بترسید) بودم، مسئولیت‌های خیلی بیشتری نسبت به قبل روی دوش او قرار گرفت. بنابراین من این موارد را می‌گویم که شما تصور نکنید قرار است فردی شورانر جدید این مجموعه شود که هیچ اطلاعاتی نسبت به آن ندارد و کاملا اتفاقی برای این مسئولیت انتخاب شده است. برعکس تصورات، او دقیقا می‌داند که اجزای کلیدی این سریال در کجا قرار دارند و همچنین نقاط قوت آن چه چیزهایی هستند. شرایط او در حال حاضر به‌گونه‌ای است که کاملا برای انجام یک کار فوق‌العاده، آماده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده