نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۳۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۳۴

توقف ساخت دو دنباله فیلم Mad Max: Fury Road بخاطر شکایت جرج میلر از برادران وارنر

طبق اطلاعات منتشر شده، جرج میلر از برادران وارنر شکایت کرده که این موضوع باعث توقف ساخت دو دنباله فیلم Mad Max: Fury Road شده است.

فیلم Mad Max: Fury Road (مکس دیوانه: جاده خشم) به کارگردانی جرج میلر و با بازی تام هاردی و شارلیز ترون، در سال ۲۰۱۵ به‌روی پرده‌های سینما رفت و این فیلم اکشن عملکرد نسبتا خوبی را در گیشه داشت و با استقبال منتقدان نیز روبه‌رو شد. از آن زمان طرفداران در انتظار ساخت و انتشار دنباله این فیلم مورد انتظار هستند که طبق اطلاعات فاش شده، میلر در حال برنامه‌ریزی برای کارگردانی دو دنباله برای فیلم Mad Max: Fury Road است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، میلر از برادران وارنر و برادران وارنر از میلر شکایت کردند که این موضوع باعث توقف ساخت دو دنباله فیلم Mad Max (مد مکس) شده است. طبق خبری که روزنامه استرالیایی سیدنی مورنینگ هرالد منتشر کرده، شرکت فیلمسازی کندی میلر میچل از برادران وارنر به دادگاه شکایت کرده است.

Charlize Theron in Mad Max: Fury Road

KMM ادعا می‌کند که برادران وارنر که ناشر فیلم Mad Max: Fury Road بوده است، حدود ۹ میلیون دلار دستمزد و پاداش کمتر از چیزی که وعده داده شده بود، به اعضای تیم تولید این فیلم پرداخت کرده است. در مقابل برادران وارنر نیز از KMM و جرج میلر به دادگاه شکایت کرده است. برادران وارنر می‌گوید که مدت زمان فیلم Mad Max: Fury Road قرار بود ۱۰۰ دقیقه باشد و همچنین این فیلم قرار بود با درجه سنی PG-13 تولید و منتشر شود که در واقع این فیلم با مدت زمان ۱۲۰ دقیقه و درجه سنی بزرگسال (R) به‌روی پرده‌های سینما رفته است که بر خلاف قرارداد همکاری میلر با برادران وارنر بوده است.

شرکت فیلمسازی کندی میلر میچل ادعا می‌کند که رابطه این شرکت با برادران وارنر پس از این دادگاه رسما به پایان خواهد رسید و این ممکن است به طولانی‌تر شدن زمان ساخت یکی از دو دنباله فیلم Mad Max: Fury Road منجر شود. در حال حاضر، میلر دارای یک ایده برای ساخت یک اسپین آف و پیش درآمد برای فیلم Mad Max: Fury Road است که تمرکز آن روی گذشته شخصیت ایمپریتر فیوروسا با بازی شارلیز ترون، است. همچنین دومین ایده به فیلم Mad Max: The Wasteland (مکس دیوانه: وستلند) تعلق دارد که دنباله فیلم اصلی است و در آن شاهد بازگشت تام هاردی برای بازی در نقش مکس دیوانه خواهیم بود. با این حال، شکایت برادران وارنر و KMM از یکدیگر زمان بازگشت به دنبال آخر الزمانی وستلند را نامشخص کرده است؛ اما می‌توان به حل اختلافات این دو شرکت در آینده امیدوار بود.


منبع Heroichollywood
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده