نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۵

هری اندرسون، بازیگر سریال Night Court در سن ۶۵ سالگی درگذشت

هری اندرسون، بازیگر، کمدین و شعبده باز آمریکایی در سن ۶۵ سالگی دار فانی را وداع گفت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، هری اندرسون، بازیگر، کمدین و شعبده‌باز برجسته آمریکایی در سن ۶۵ سالگی چشم از جهان فرو بست. طبق خبری که WSPA-TV منتشر کرده، پلیس جسد بی جان اندرسون را در خانه‌اش در شهر اشویل در ایالت کارولینای شمالی پیدا کرده است. با این حال، هنوز دلیل مرگ اندرسون اعلام نشده؛ اما هیچ گزارش یا مدرکی در مورد احتمال قتل یا خودکشی منتشر نشده است.

در اکتبر سال ۱۹۵۲، اندرسون در شهر نیوپورت در ایالت رود آیلند به‌دنیا آمد. پدر اندرسون یک فروشنده بود که به شهرهای مختلفی سفر می‌کرد و او تنها چیزی که از مادرش می‌داند این است که طبق گفته پدرش او یک کلاه‌بردار بوده است. تا زمانی که اندرسون ۱۶ ساله شد، او به بیش از ۱۲ شهر بزرگ آمریکا سفر و در آن زندگی کرده بود.

Harry Anderson

با اینکه اندرسون همیشه در سفر بوده است؛ اما او یک دانش‌آموز مشتاق و بااستعداد بود و در سال ۱۹۷۰، در دبیرستان Class of North Hollywood فارغ التحصیل شد. با این حال، اندرسون تصمیم گرفت تا به دنبال آموزش واقعی خود در خیابان‌ها باشد و به همین منظور تردستی و شعبده‌بازی را در خیابان‌ها آغاز کرد. او در سال‌های ۱۹۸۱ تا ۱۹۸۵ در ۸ قسمت از برنامه Saturday Night Live (پخش زنده شنبه شب) حضور داشت. در سال ۱۹۸۴، اندرسون در سریال Night Court به ایفای نقش پرداخت که بازی در این سریال باعث شهرت او شد. او در این سریال که پخش آن تا سال ۱۹۹۲ ادامه داشت، نقش قاضی هری تی. استون را بازی کرد که سه بار و در سال‌های ۱۹۸۵، ۱۹۸۶ و ۱۹۸۷ نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر نقش مرد سریال‌های کمدی از جوایز امی شد. 

او همچنین حضورهای کوتاهی را در سریال‌های دیگری مثل سریال Cheers که در آن نقش هری گیتس ملقب به The Hat را در ۶ قسمت بازی کرد، داشته است. همچنین اندرسون طی سال‌های ۱۹۹۳ تا ۱۹۹۷ در سریال Dave's World در نقش دیو بری به ایفای نقش پرداخت. علاوه بر این، اندرسون حضور کوتاهی نیز در سریال It (آن) داشته و او در دو قسمت این مینی سریال که اقتباسی از رمان‌های ترسناک استفن کینگ بود، در نقش ریچی توزیر به ایفای نقش پرداخته است. فیلم A Matter of Faith، آخرین حضور اندرسون بود که این فیلم در سال ۲۰۱۴ منتشر شد. در سال ۱۹۷۷، اندرسون با لزلی پولک ازدواج کرد که حاصل این ازدواج دو فرزند بوده است. با این حال، این دو در سال ۱۹۹۹ از هم جدا شدند و در سال ۲۰۰۰، اندرسون با الیزابت مورگان ازدواج کرد که این ازدواج تا پایان عمر اندرسون دوام داشت.


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده