نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۸

بازیگر سریال خاطرات خون آشام به تیم سریال V-Wars پیوست

ایان سامرهلدر، بازیگر محبوب سریال خاطرات خون آشام (The Vampire Diaries)، به‌تازگی به جمع بازیگران سریال جنگ‌های وی (V-Wars) شبکه نتفلیکس پیوست.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، در طی بیانیه‌ای اعلام شد که ایان سامرهلدر و شبکه نتفلیکس قرارداد یک همکاری را با یکدیگر امضا کرده‌اند. به واسطه این قرارداد، سامرهلدر به جمع بازیگران سریال V Wars (جنگ های وی) اضافه شده و قرار است در این مجموعه ایفای نقش کند. داستان این سریال ۱۰ قسمتی قرار است اقتباسی از سری کتاب کمیک کمپانی IDW که با همین نام و به قلم نویسنده معروف و محبوب این عرصه یعنی جاناتان مابری نوشته شده، باشد.

ایان سامرهلدر قرار است در سریال V-Wars نقش شخصیت اصلی و محبوب داستان یعنی دکتر لوتر سوان را ایفا کند. دکتر لوتر سوان زمانی به دنیای وحشتناک مملو از خون‌آشام معرفی می‌شود که بهترین دوست او یعنی مایکل فین، تسلیم یک بیماری خاص می‌شود. این بیماری در نهایت او را تبدیل به یک خون‌آشام می‌کند که مجبور است از خون بقیه انسان‌ها تغذیه کند. زمان خیلی زیادی نمی‌گذرد که این بیماری، شایع و بین افراد بسیار زیادی پخش می‌شود. درست همانند ضایعه‌ای مانند طاعون خیارکی، این بیماری هم ساختار جامعه و شهر را برهم می‌زند و باعث به وجود آمدن حجم زیادی از بی‌نظمی و هرج و مرج می‌شود. حال نقش دکتر لوتر سوان این است که با تمام توانی که در بدن دارد، در کمترین زمان به‌دنبال راه حلی بگردد تا بتواند بهترین دوست خود را از شر این بیماری نجات دهد؛ اگرچه از طرف دیگر، دوست لوتر سوان نه‌تنها هیچ علاقه‌ای به بهبودی ندارد، بلکه راهش را به سمتی کج کرده تا بتواند در نهایت تبدیل به رهبر این خون‌خواران شود.

اگر از رزومه پربار ایان سامرهلدر خبر داشته باشید، حتما می‌دانید که او با دنیای ماورا طبیعی آنقدرها هم غریبه نیست. او در طی این سال‌ها در پروژه‌های زیادی حضور داشته، اما بیشتر سینما و تلویزیون دوستان، او را به خاطر ایفای نقش بون کارلایل در سریال Lost (لاست) از شبکه ABC و همچنین نقش دیمن سالواتوره در سریال The Vampire Diaries (خاطرات یک خون آشام) از شبکه The CW می‌شناسند. او در حال حاضر از طریق کمپانی Rare Bird Productions خود، مشغول بستن قراردادی با بخش تلویزیونی کمپانی برادران وارنر است. کمپانی Rare Bird Productions شرکت تهیه کنندگی‌ای است که سامرهلدر به‌همراه همسرش و بازیگر دیگری به نام نیکی رید آن را تاسیس کرده‌اند.

کمپانی High Park Entertainment به‌همراه کمپانی IDW Entertainment قرار است تهیه کنندگی پروژه تولید این سریال را بر عهده داشته باشند. همچنین ویلیام لورین و گلن دیویس از تیم تولید سریال 1-800-Missing به‌عنوان شورانر قرار است در پروژه تولید سریال V-Wars فعالیت داشته باشند. برد ترنر، کارگردان کانادایی سریال Stargate Atlantis (دروازه ستارگان آتلانتیس) و سریال Stargate SG-1 (دروازه ستارگان اس‌جی-۱)، این مجموعه را کارگردانی خواهد کرد. برد ترنر علاوه بر کارگردانی قرار است در کنار اریک برینبرگ و توماس والدن از کمپانی High Park Entertainment تهیه کنندگی اجرایی این سریال را بر عهده داشته باشد. رئیس کمپانی IDW Entertainment یعنی دیوید اوزر، مدیر عامل کمپانی High Park Entertainment یعنی تد آدامز و گیمز گیب از کمپانی Marada Pictures هم تهیه کنندگان این مجموعه هستند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده