نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۹

سریال Silicon Valley و Barry برای یک فصل دیگر تمدید شدند

شبکه HBO از تمدید سریال Silicon Valley برای فصل ششم و سریال Barry (بری) برای فصل دوم خبر داد.

در جدیدترین اخبار تلویزیون،‌ شبکه HBO از تمدید سریال Silicon Valley (دره سیلیکون) و سریال Barry برای یک فصل دیگر خبر داده است. طبق بیانیه منتشر شده این شبکه، سریال Silicon Valley برای فصل ششم و سریال Barry برای فصل دوم تمدید شده‌اند. ایمی گرویت، معاون برنامه‌های شبکه HBO در بیانیه منتشر شده این شبکه گفت:

در حالی که سریال Barry با قرار دادن درام و کمدی در برابر هم، بینندگان را به خود جذب کرده است، سریال Silicon Valley مانند همیشه همچنان درخشان و قوی باقی مانده است. ما از تمدید این دو سریال هوشمندانه، سرگرم کننده و خنده‌دار برای یک فصل دیگر بسیار هیجان‎زده هستیم.

سریال Barry، یک سریال کمدی تاریک است که داستان یک آدمکش افسرده‌ به‌نام بری برکمن/بلاک را روایت می‌کند که از ایالت‌های غرب میانه آمریکا با اکراه به شهر لس آنجلس سفر می‌کند تا بازیگر شود. او علاقه‌مند است تا بازیگر شود و برای آن وارد یک کلاس بازیگری می‌شود. او تصمیم دارد تا زندگی جدیدی را به‌عنوان یک بازیگر آغاز کند؛ اما یک پیشگویی می‌گوید که گذشته او که با جرم و جنایت همراه بوده است، مانع آن خواهد شد. بیل هیدر، استیون روت، سارا گلدبرگ، گلن فلشلر، آنتونی کاریگان، هنری وینکلر، مارک ایوانیر، کمرون بریتون، رابرت کورتیز براون، کارن دیوید، مایکل اربی، دارسی کاردن . دارل بریت-گیبسون، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Barry حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

Barry

الک برگ و بیل هیدر وظیفه ساخت سریال Barry را بر عهده دارند. فصل اول سریال Barry و فصل پنجم سریال Silicon Valley در ۸ قسمت تولید شده‌اند که پخش آن از اوایل این ماه آغاز شد و قسمت پایانی فصل اول سریال Barry و فصل پنجم سریال Silicon Valley در تاریخ ۱۳ می امسال (۲۳ اردیبهشت) از شبکه HBO منتشر خواهد شد. داستان سریال Silicon Valley همانطور که از نامش مشخص است، با پس‌زمینه‌ای کمدی و برگرفته از تجربیات شخصی مایک جاج، در دره‌ی سیلیکون روایت می‌شود؛ جایی که شایسته‌ترین افراد برای موفقیت، کمترین توانایی را در نگهداری و کنترل آن‌ دارند. 

توماس میددیچ در نقش ریچارد هندریکز، جاش برنر در نقش نلسون ملقب به "کله گنده"، مارتین استار در نقش برترام گیلفویل، کمیل نانجیانی در نقش دینش چوگتایی، کریستوفر ولش در نقش پیتر گرگوری، آماندا کرو در نقش مونیکا و ژاک وودز در نقش دونالد دان یا «جرد»، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Silicon Valley حضور دارند و به ایفای نقش می‌پردازند. با این حال، تی. جی میلر، بازیگر نقش ارلیچ بچمن، پس از پایان فصل چهارم، از سریال Silicon Valley جدا شد. مایک جاج، جان السچلر و دیو کرینسکی وظیفه ساخت این سریال کمدی را بر عهده دارند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده