نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۵

کلارک گرگ به ساموئل ال جکسون در فیلمبرداری فیلم Captain Marvel پیوست

کلارک گرگ با انتشار تصویری از حضورش در پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel) خبر داده است.

از ماه گذشته، فیلمبرداری و تولید فیلم Captain Marvel در استودیویی در شهر لس آنجلس در ایالت کالیفرنیا رسما آغاز شده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شاهد بازگشت یکی دیگر از شخصیت‌های دنیای سینمایی مارول هستیم. اوایل این ماه، مارول استودیو فهرست رسمی بازیگران فیلم Captain Marvel را منتشر کرد که در آن شاهد حضور نام‌های جالبی از جمله کلارک گرگ، بازیگر نقش ایجنت فیل کولسن، بودیم. او آخرین بار در فیلم Avengers (انتقام جویان) حضور داشته و از آن زمان تا به امروز تنها در دنیای تلویزیونی مارول به ایفای نقش پرداخته است. حال با پایان یافتن فیلمبرداری و تولید فصل پنجم سریال Agents of SHIELD (ماموران شیلد)، کلارک گرگ به لس آنجلس و برای حضور در فیلمبرداری فیلم Captain Marvel سفر کرده است. او با انتشار تصویری از حضورش در پشت صحنه ساخت این فیلم خبر داد که در این تصویر که در اینستاگرام شخصی خود منتشر کرده، او در مکان استراحت یا گریم ساموئل ال جکسون حضور دارد.

Clark Gregg in Captain Marvel

ساموئل ال جکسون قرار است بار دیگر نقش نیک فیوری را در فیلم Captain Marvel بازی کند و او زمانی رئیس سازمان شیلد و کولسن بوده است و روابط نزدیکی با این شخصیت دارد. همچنین این تصویر نشان می‌دهد که جکسون نیز به جمع تیم تولید اولین فیلم مستقل شخصیت زن در دنیای سینمایی مارول پیوسته است. جکسون آخرین‌بار در فیلم Avengers: Age of Ultron (انتقام‌جویان: عصر اولتران) نقش نیک فیوری را بازی کرده بود. با این حال، قابل پیش‌بینی است که جکسون و گرگ باید چهره بسیار جوان‌تری را نسبت به نسخه فعلی خود داشته باشند. کارگردانی فیلم Captain Marvel بر عهده آنا بودن و رایان فلک خواهد بود. همچنین کار نوشتن فیلمنامه فیلم Captain Marvel بر عهده ژنوا رابرتسون‌-دوورت، مگ لفاوه، نیکول پرلمن، کارلی منچ، لیز فلاهایو، آنا بودن و رایان فلک بوده است.

بری لارسون در نقش کارول دانورز ملقب به کاپیتان مارول، ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری، جود لاو در نقش دکتر والتر لاوسون ملقب به مار-ول (Mar-Vell)، بن مندلسون در نقش شرور و منفی فیلم، جما چان در نقش مین-اروا (Minn-Erva)، کلارک گرگ در نقش ایجنت فیل کولسن، لی پیس، بازیگر نقش رونان متهم، جایمن هانسو در نقش کوراث و لاشانا لینچ در یک نقش نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Captain Marvel حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. الگنیس پرز سوتو، رون تمت و مک‌کنا گریس، دیگر بازیگران جدیدی هستند که حضور آن‌ها در این فیلم تایید و اعلام شده است؛ اما نقش آن‌ها در فیلم هنوز مشخص نیست.

فیلم Captain Marvel قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود. اتفاقات این فیلم قرار است در اوایل دهه ۹۰ میلادی جریان داشته باشد و داستان فیلم از جنگ بین دو نژاد اسکرالز و کری (Kree) الهام گرفته شده است.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده