نویسنده: محمد شیرزاده
// جمعه, ۲۴ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۲

سازنده A Quiet Place به دنبال ساخت فیلم های اوریجینال بیشتر است

کمپانی پلاتینوم دونس قصد دارد ساخت بازسازی فیلم‌های ترسناک را کنار بگذارد و به ساخت فیلم‌های اوریجینالی نظیر A Quiet Place روی بیاورد.

کمپانی پلاتینوم دونس که توسط مایکل بی، اندرو فرم و برد فولر تاسیس شده است اولین کمپانی در زمینه بازسازی فیلم‌ های ترسناک مشهور است. این کمپانی کار خود را با بازسازی فیلم‌هایی نظیر کشتار با اره برقی در تگزاس (The Texas Chainsaw Massacre) در سال ۲۰۰۳ شروع کرد و پس از آن نیز فیلم‌هایی نظیر وحشت در آمیتی‌ویل (The Amityville Horror)، بین راهی (The Hitcher)، جمعه سیزدهم (Friday the 13th) و کابوس در خیابان الم (A Nightmare on Elm Street) را ساخت.

با این حال این کمپانی اخیرا سری فیلم‌های پاکسازی (The Purge) را ساختند و چندی پیش هم فیلم یک مکان ساکت (A Quiet Place) را اکران کردند. فولر و فرم اخیرا در مصاحبه‌ای اعلام کردند که ژانر فیلم‌های اوریجینال هدف اصلی آن‌هاست و دیگر فیلم‌های ترسناک کلاسیک را بازسازی نخواهند کرد. آن‌ها در این رابطه گفتند:

به اندازه کافی ریبوت کردیم. ما تمام فیلم‌هایی که می‌خواستیم را ریبوت کردیم و دیگه قصد انجام این کار را نداریم.

در حالی که فیلم‌های آن‌ها از نظر منتقدین موفق نبوده‌اند، توانستند در باکس آفیس خودی نشان بدهند. این دو سازنده احتمالا به خاطر میزان استقبال بازسازی‌هایشان تصمیم به انتخاب مسیری جدید گرفتند. آن‌ها قصد دارند تمرکز خود را روی داستان‌های جدید بگذارند، مثل موفقیت اخیرشان با فیلم A Quiet Place. آن‌ها در این رابطه گفتند:

ما به عنوان یک کمپانی همیشه به دنبال مواد اولیه جدید هستیم و پیدا کردن ایده‌های جدید برای ما مهم بود. ما فیلم مکان آرام را جوری ساختیم که فقط دو یا سه دقیقه صحبت کردن در آن وجود دارد و صدا یک شخصیت کامل است و به نظر ما مخاطبین پاسخ خوبی به این محصول نشان داده‌اند.

نظر شما درباره سیاست جدید این کمپانی چیست؟ آیا دوست داشتید بازسازی فیلم‌های ترسناک کلاسیک را بیشتر از قبل ببینید؟

 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده