نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۱

قسمت پایانی فصل هشتم سریال The Walking Dead به اتفاقات هشت فصل گذشته خاتمه می‌دهد

اسکات ام گیمپل در مصاحبه جدید خود اطلاعات تازه‌ای از قسمت پایانی فصل هشتم سریال The Walking Dead و فصل نهم آن را به اشتراک گذاشته است.

در سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) شاهد ماجراجویی بسیار طولانی و با موانع و مشکلات فراوان شخصیت‌های اصلی آن بوده‌ایم و حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اسکات ام گیمپل، شورانر سریال مردگان متحرک در مصاحبه جدیدش با وب‌سایت اینترتینمنت ویکلی گفته که ممکن است این سفر طولانی در نهایت به پایان برسد. قسمت پایانی فصل هشتم سریال The Walking Dead که روز یکشنبه هفته آینده از شبکه AMC منتشر خواهد شد، به اتفاقات ۸ فصل اول سریال پایان خواهد داد و باعث ورود این مجموعه به مرحله جدیدی در فصل نهم سریال خواهد شد. گیمپل که قرار است دیگر شورانر سریال نباشد و جای خود را به آنجلا کانگ می‌دهد و تنها روی این مجموعه نظارت خواهد کرد، در این مصاحبه گفت:

من آنجا حضور داشتم و این یک تغییر قوی بود و این فصل، یک فصل بسیار سخت بوده که به نوعی همه آن‌ها در این قسمت است. مردم تا امسال احساسات خود را به اشتراک گذاشته‌اند. همچنین این قسمت قرار نیست تنها نتیجه‌گیری ۱۵ قسمت قبلی سریال باشد؛ اما من، آنجلا و تمام نویسندگان همواره در مورد اینکه چگونه قسمت پایانی فصل هشتم سریال می‌تواند نتیجه‌گیری هشت فصل اول سریال باشد، صحبت کرده‌ایم. فصل جدید این سریال که امسال منتشر می‌شود، به یک سریال جدید با دنیای بزرگ‌تر و با روایت جدید‌ و تازه‌تر شباهت دارد.

Negan-Lucille-walking-dead-season-6

فصل هشتم سریال The Walking Dead اقتباسی از آرک داستانی کمیک مردگان متحرک به‌نام All Out War است که در آن ریک به‌همراه هیلتاپ، الکساندریا، کینگدام و اسکونجرز وارد جنگ بزرگی با نیگان و نیروهایش می‌شود. این مبارزه برای هر دو طرف میدان جنگ دردناک و بی‌رحمانه است و یکشنبه هفته آینده شاهد مبارزه نهایی خواهیم بود. گیمپل اضافه کرد که در این قسمت شاهد یک نبرد بسیار بزرگ خواهیم بود و این بزرگ‌ترین جنگ سریال است؛ اما طرفداران نباید انتظار داشته باشند که این نبرد به طور کامل در این مقیاس نمایش داده شود و در این قسمت بیشتر تمرکز روی شخصیت‌های اصلی سریال است که در این نبرد حضور دارند و در حال مبارزه هستند. گیمپل اضافه کرد:

داستان بسیاری از این افراد و شخصیت‌ها در این قسمت به پایان می‌رسد و ما در طول این چند سال توجه زیادی به برخی از این شخصیت‌ها کرده بودیم و بسیاری دیگر هم همچنان ادامه خواهند داد و بسیاری از دیدگاه‌های عاطفی و فلسفی ما بین این شخصیت‌ها تغییر می‌کند و چیزهای باورنکردنی و دیوانه‌واری اتفاق خواهد افتاد.

The Walking Dead Season 8

سریال The Walking Dead برای فصل نهم تمدید شده است. آنجلا کانگ، معاون تهیه‌کننده اجرایی و نویسنده سریال The Walking Dead، کار ساخت فصل نهم این سریال را بر عهده خواهد داشت. این سریال براساس کامیک‌های مردگان متحرک اثر رابرت کرکمن تولید و منتشر می‌شود. اندرو لینکولن، نورمن ریداس، ملیسا مک‌براید، جفری دین مورگان، لورن کوهن، چندلر ریگز، لنی جیمز، آلانا مسترسون، جاش مک درمیت، کریستین سراتوس، سث گیلیام، راس مارکاند، آستین آملیو، تام پین، زاندر برکلی، کاری پیتون، استیون آگ، پولیانا مک‌اینتاش و کیتلین نیکون، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل هشتم سریال The Walking Dead حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده