نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

تبدیل شدن فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle به پرفروش ترین فیلم سونی در آمریکا

فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle با عبور از فیلم Spider-Man، به پرفروش‌ترین فیلم سونی پیکچرز در آمریکای شمالی تبدیل شد.

بدون هیچ شکی فیلم جومانجی: به جنگل خوش آمدید (Jumanji: Welcome to the Jungle) یکی از موفق‌ترین فیلم‌های تعطیلات سال ۲۰۱۷ و سه ماهه اول سال ۲۰۱۸ بوده است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دنباله فیلم Jumanji (جومانجی) به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ شرکت سونی پیکچرز در آمریکای شمالی تبدیل شده است. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، این فیلم با عبور از فیلم Spider-Man (مرد عنکبوتی) محصول سال ۲۰۰۲، لقب پرفروش‌ترین فیلم سونی را به‌دست آورده است. بدون احتساب نرخ تورم، مجموع فروش فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle اخیرا از مرز ۴۰۳.۷۱۴ میلیون دلار عبور کرده و به این ترتیب پس از حدود ۱۶ سال، فیلم Spider-Man رسما با مجموع فروش ۴۰۳.۷۰۶ میلیون دلار جایگاه خود را به فیلم جدید جومانجی داده است.

Jumanji: Welcome to the Jungle

با این حال، فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle با وجود فروش ۹۵۰.۸ میلیون دلار در سراسر جهان، لقب پرفروش‌ترین فیلم سونی پیکچرز در سراسر جهان را ندارد و در حال حاضر فیلم Skyfall (اسکای‌فال) محصول سال ۲۰۱۲ که در مجموع ۱.۱ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش کرد، لقب پرفروش‌ترین فیلم سونی پیکچرز در سراسر جهان را در اختیار دارد. با این حال، فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle توانسته است فروش بیشتر و بهتری را نسبت به بسیاری از فیلم‌های سال ۲۰۱۷ مثل فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 (نگهبانان کهکشان نسخه. ۲) و فیلم Justice League (لیگ عدالت) را تجربه کند. پس از موفقیت فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle، حال سونی ساخت قسمت جدیدی از فیلم Jumanji را تایید و اعلام کرده است که جیک کاسدان برای کارگردانی و اسکات روزنبرگ و جف پینکنر برای نوشتن فیلمنامه این فیلم باز خواهند گشت.

با اینکه هنوز حضور هیچ بازیگری در قسمت سوم فیلم Jumanji تایید نشده است، اما انتظار می‌رود که دواین جانسون، کوین هارت، جک بلک و کارن گیلان ستارگان اصلی فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle بودند، در قسمت جدید این مجموعه بازگردند. تاریخ اکران قسمت جدید فیلم Jumanji هنوز رسما اعلام نشده است؛ اما سونی پیکچرز در نظر دارد تا این فیلم را در ماه دسامبر سال ۲۰۱۹ و ایام کریسمس اکران کند و بدین ترتیب این فیلم باید با فیلم Star Wars: Episode IX (جنگ ستارگان: قسمت نهم) در این فصل رقابت کند.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده