نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۵

دیگو بونتا نقشی مهم در ریبوت ترمیناتور خواهد داشت

دیگو بونتا، بازیگر فیلم Rock of Ages، نقشی کلیدی در قسمت ششم مجموعهٔ Terminator خواهد داشت.

دیگو بونتا، بازیگر و خوانندهٔ مکزیکی که تماشاچیان سینما وی را با فیلم Rock of Ages (دوران راک) و بینندگان تلویزیونی وی را با مجموعهٔ کمدی ترسناک Scream Queens (ملکه‌های جیغ) می‌شناسند، قرار است نقشی کلیدی را در فیلم Terminator 6 (ترمیناتور 6) بر عهده داشته باشد.

جیمز کامرون که در سال ۲۰۱۹ قرار است باری دیگر حقوق ساخت فیلم بر اساس داستان ترمیناتور را به‌ دست بیاورد، در سری جدید این مجموعه، نقش تهیه‌کننده را در پروژه ایفا خواهد کرد. در کنار کامرون، دیوید الیسون از کمپانی اسکای دنس (Skydance) حضور دارد و تهیه‌کننده این پروژه خواهد بود. جیمز کامرون پس از مدت‌ها، سرانجام می‌تواند کنترل کاملی بر مجموعهٔ علمی تخیلی مورد علاقهٔ خود داشته باشد و تهیه‌کنندگی اجرایی فیلم جدید را بر عهده خواهد داشت. کارگردانی ریبوت فیلم ترمیناتور که در حال حاضر عنوان رسمی ندارد، بر عهده تیم میلر، کارگردان فیلم Deadpool (ددپول) خواهد بود. قسمت جدید فیلم ترمیناتور قرار است دنباله مستقیم فیلم Terminator 2: Judgement Day (ترمیناتور ۲: روز داوری) باشد و داستان و اتفاقات قسمت سوم تا پنجم این مجموعه را که شامل سه فیلم Terminator 3: Rise of the Machines (ترمیناتور ۳: خیزش ماشین‌ها)، فیلم Terminator Salvation (ترمیناتور: رستگاری) و فیلم Terminator Genisys (ترمیناتور: پیدایش) می‌شود، کاملاً نادیده خواهد گرفت.

چندی پیش کمپانی پارامونت پیکچرز (Paramount Pictures) از اضافه شدن مکنزی دیویس به جمع بازیگران قسمت ششم مجموعهٔ ترمیناتور خبر داد. این بازیگر ۳۰ ساله کانادایی قرار است نقش یک شخصیت جدید را که نقش مقابل آرنولد شوارزنگر نیز هست ایفا کند. در توصیف نقش مکنزی دیویس آمده است که سرباز/آدمکشی از آینده و آماده برای ایفای نقشی مهم در فیلم، ولی نه نقش اصلی. برخی از طرفداران عقیده دارند این شخصیت قرار است ترمیناتور جدید باشد که برای مبارزه با شخصیت‌های جدید انسانی فیلم به زمین فرستاده می‌شود؛ شخصیت‌هایی جدید و کلیدی همچون دیگو بونتا. دیویس بیشتر برای بازی در سریال Black Mirror (آینه سیاه)، سریال Halt and Catch Fire (هالت اند کچ فایر)، فیلم The Martian (مریخی) و فیلم Blade Runner 2049 (بلید رانر ۲۰۴۹)، شناخته شده است.

Boneta

با وجود اینکه هنوز تیم بازیگری قسمت ششم مجموعهٔ ترمیناتور تکمیل نشده است، اما طبق گزارشی که سایت هالیوود ریپورتر (THR) منتشر کرده است، دیگو بونتا، نقش شخصیتی انسانی و کلیدی را در فیلم جدید ایفا خواهد کرد. بونتا سابقهٔ همکاری با تام کروز را در فیلم Rock of Ages را دارد و در واقع این فیلم، اولین فیلم دوران حرفه‌ای وی محسوب می‌شود. دیگو بونتا در فیلم The Titan (تایتان) نتفلیکس که به‌تازگی از طریق این سرویس استریم پخش شده است نیز همبازی سم ورتینگتون بود؛ بازیگری که خود نیز سابقهٔ حضور در مجموعهٔ ترمیناتور را در قسمت چهارم این مجموعه با عنوان Terminator: Salvation دارد.

برخی از طرفداران عقیده دارند مکنزی دیویس قرار است ترمیناتور جدید باشد که برای مبارزه با شخصیت‌های جدید انسانی فیلم به زمین فرستاده می‌شود؛ شخصیت‌هایی جدید و کلیدی همچون دیگو بونتا

نکتهٔ جالب در مورد استخدام دیگو بونتا این است که در اخبار پیشین اعلام شده است که داستان قسمت ششم مجموعهٔ ترمیناتور پیرامون شخصیت زنی جوان است و حال باید منتظر ماند و دید که بونتا چه نقشی در داستان زندگی شخصیت زن داستان خواهد داشت. دیگو بونتا دومین بازیگر جدیدی است که به لیست بازیگران فیلم جدید مجموعهٔ ترمیناتور اضافه شده است و قرار است نقش مهمی در فیلم داشته باشد و شاید این بازیگر مکزیکی به بازیگر ثابت سری جدید تبدیل شود. دیگو بونتا، پروتاگونیست لاتین داستان است و در فیلم جدید در نقش شخصیتی ۱۸ ساله به تصویر کشیده خواهد شد و این احتمال می‌رود که وی نقش برادر بزرگ‌تر شخصیت‌ اصلی داستان را بر عهده داشته باشد.

دیوید اس. گویر، چارلز اچ. اگلی و جاش فریدمن، اعضای اتاق نویسندگان قسمت جدید فیلم ترمیناتور را تشکیل می‌دهند و فیلمنامهٔ نهایی این فیلم توسط بیلی ری، نویسنده فیلم The Hunger Games (عطش مبارزه)، نوشته شده است. فیلمبرداری و تولید قسمت جدید فیلم ترمیناتور قرار است به‌زودی آغاز شود. انتظار می‌رود که بیشتر بخش‌های این فیلم در شهر بوداپست مجارستان و کشور اسپانیا فیلمبرداری و تولید شود. آرنولد شوارزنگر و لیندا همیلتون برای ایفای نقش دوباره در این فیلم باز خواهند گشت. مهرماه سال گذشته، رابرت پاتریک، بازیگر شخصیت ربات تی-1000 در فیلم Terminator 2: Judgement Day اعلام کرده بود که او احتمالاً در فیلم جدید این مجموعه حضور خواهد داشت.

طبق خبری که چندی روز پیش وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده بود، کمپانی پارامونت پیکچرز اعلام کرد قسمت جدید فیلم ترمیناتور که در ابتدا قرار بود در تاریخ ۲۶ جولای ۲۰۱۹ (۴ مردادماه ۱۳۹۸) اکران شود، اکنون قرار است در تاریخ ۲۲ نوامبر ۲۰۱۹ (۱ آذرماه ۱۳۹۸) به روی پرده‌ٔ سینما برود.

 


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده