نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۱۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۵

منتقد ایرانی از واکنش منتقدان فرانسوی به فیلم همه می دانند می‌گوید

فیلم همه می‌دانند به کارگردانی اصغر فرهادی شب گذشته برای گروه اندکی از منتقدان فرانسوی به نمایش درآمد. در این مطلب صحبت‌های محمد حقیقت را در رابطه با بازخورد منتقدان به این فیلم می‌خوانیم.

فیلم همه می دانند به کارگردانی اصغر فرهادی قرار است ابتدا در افتتاحیه جشنواره کن به نمایش درآید و یک روز پس از آن در کشور فرانسه به صورت عمومی اکران شود. این فیلم شب گذشته طی یک اکران خصوصی برای گروهی اندک از منتقدان مطرح فرانسوی به معرض نمایش گذاشته شد. با توجه به اخبار، نظر منتقدان در رابطه با تازه‌ترین فیلم فرهادی مثبت بوده است. محمد حقیقت، فیلم‌ساز و منتقد ایرانی درباره‌ی واکنش منتقدان به فیلم فرهادی گفت:

اصغر فرهادی، فیلم‌ساز بین‌المللی ایران روز به روز به موفقیتش افزوده می‌شود. او با فیلم جدید خود این را به همه ثابت کرد که موفقیت‌های گذشته‌ اتفاقی نبوده است. بازتاب‌ها و نظرات منتقدان پس از تماشای فیلم بسیار مثبت بود. حال باید منتظر نخستین نمایش جهانی آن در افتتاحیه جشنواره کن باشیم. قطعا اتفاقات مثبتی در انتظار این فیلم خواهد بود.

فیلم همه می‌دانند که در زبان‌های انگلیسی و اسپانیایی به ترتیب با نام‌های Everybody knows و Todos los saben شناخته می‌شود بازیگران سرشناسی چون پنه لوپه کروز، خاویر باردم و ریکاردو دارین را در تیم بازیگری خود دارد. این فیلم اسپانیایی-زبان در تاریخ ۱۸ اردیبهشت و برای اولین بار در جشنواره فیلم کن به نمایش درمی‌آید و پس از آن، از روز ۱۹ اردیبهشت در ۳۵۰ سالن در کشور فرانسه اکران خواهد شد. این فیلم که در بخش مسابقه‌ی جشنواره کن حضور دارد، همچنین در شهریورماه در کشور اسپانیا اکران خواهد شد. در روزهای گذشته نیز اولین تریلر فیلم و پوسترهای آن منتشر شدند. شما می‌توانید در زیر اولین تریلر فیلم همه می‌دانند را ببینید.

دانلود از آپارت


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده