نویسنده: رضا علمی
// جمعه, ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۷

تصاویری مفهومی از ریبوت The Last Starfighter منتشر شد

گری ویتا در حال کار روی ساخت فیلم ریبوت The Last Starfighter است و در اکانت توییتر خود تصاویری مفهومی از پروژه در دست تولیدش را منتشر کرده است.

گری لزلی ویتا، فیلمنامه‌نویس، طراح بازی‌های ویدئویی و ژورنالیست صنعت گیم، در اکانت توییتر خود اعلام کرد که با همکاری جاناتن بیتیوئل، نویسندهٔ فیلمنامهٔ فیلم ابتدایی The Last Starfighter (آخرین مبارز ستاره ای)، در حال کار روی فیلمنامه نسخهٔ ریبوت این فیلم علمی تخیلی کلاسیک و محبوب طرفداران فیلم‌های کالت است. گری ویتا تصاویری زیبا و مفهومی از این پروژه را که توسط مت آلسوپ طراحی شده‌اند، در اکانت خود با طرفداران به اشتراک گذاشت که در ادامهٔ مطلب می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید. گری ویتا در اکانت توییتر خود راجع به انتشار این تصاویر چنین گفت:

احتمالاً نباید به این زودی این تصاویر را به شما نشان می‌دادم، اما خب من و همکار نویسنده‌ام، یعنی جاناتن بیتیوئل، در حال انجام کارهایی هستیم و پیشرفت‌هایی داشته‌ایم. احتمالاً سفینه‌های درون تصاویر را می‌شناسید. ممنون از مت آلسوپ (طراح ارشد تصاویر مفهومی فیلم Rogue One: A Star Wars Story) برای خلق این تصاویر برای ما.

تصاویر مفهومی The Last Starfighter را با هم مشاهده می‌کنیم:

    

گری ویتا با سایت i09 مصاحبه‌ای در رابطه با پروژهٔ The Last Starfighter داشت و در صحبت‌های خود چنین گفت که فیلم ابتدایی یکی از محبوب‌ترین فیلم‌هایش بوده است. وی در این رابطه چنین گفت:

آن فیلم، فیلم بسیار خاصی برای من بود... ایدهٔ بازی کردن می‌تواند بلیتی جادویی برای گشت و گذار و ماجراجویی واقعی در فضا باشد. همیشه با خود فکر می‌کردم که مفهوم و ایدهٔ آن فیلم بی‌نظیر بوده است.

The Last Starfighter

گری ویتا معتقد است که فیلم The Last Starfighter به آنچه حقش بوده، نرسیده است؛ از همین رو با جاناتان بیتیوئل که هنوز هم بخش‌هایی از مالکیت فیلم ابتدایی را دارد، در مورد اینکه نسخهٔ جدید چگونه می‌تواند باشد، صحبت‌هایی داشته است. گری ویتا در ادامهٔ صحبت‌های خود گفت که در حال حاضر وی و همکارش سخت مشغول کار روی نگارش فیلمنامهٔ ریبوت The Last Starfighter هستند و فیلم جدید هم ریبوت و هم دنباله خواهد بود و این دو مفتخر هستند از بخش‌هایی از فیلم ابتدایی الهام بگیرند و به آن فیلم ادای دین کنند. گری ویتا نویسندگی فیلمنامهٔ آثاری چون After Earth (پس از زمین)، The Book of Eli (کتاب ایلای) و Rogue One: A Star Wars Story (روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان) را در کارنامهٔ کاری خود دارد.

The Last Starfighter

در حال حاضر گری ویتا و همکارش، جاناتان بیتیوئل، سخت مشغول کار روی نگارش فیلمنامهٔ ریبوت The Last Starfighter هستند و فیلم جدید هم ریبوت و هم دنباله خواهد بود

فیلم The Last Starfighter توسط یونیورسال پیکچرز (Universal Pictures) در سال ۱۹۸۴ اکران شده بود و با بودجهٔ ساخت ۱۵ میلیون دلاری، حدود ۲۸ میلیون دلار در گیشه فروش داشت. کارگردانی فیلم The Last Starfighter بر عهدهٔ نیک کَسل بود.

گری ویتا و جاناتان بیتیوئل هنوز در ابتدای راه این پروژه قرار دارند و تا شروع مراحل تولید فیلم جدید زمان زیادی باقی مانده است، اما به نظر می‌رسد گری ویتا بسیار مصمم به ساخت ریبوت The Last Starfighter است؛ چون وی در صحبت‌های خود بدین موضوع نیز اشاره داشت که در حال مذاکره با یونیورسال پیکچرز برای ساخت این فیلم است.

یادآوری می‌کنیم چند روز پیش در خبری اعلام شد رمان Armada، نوشتهٔ ارنست سلین، نویسندهٔ رمان Ready Player One، قرار است تبدیل به فیلمی سینمایی شود و اقتباس سینمایی این اثر را یونیورسال پیکچرز خواهد ساخت. همچون رمان Ready Player One، رمان Armada نیز حول پیرامون مرد جوانی است که بیشتر زمان خود را صرف بازی کردن و چرخیدن در دنیای بازی‌های ویدیویی می‌کند. این مرتبه قهرمان داستان کشف می‌کند که بازی آنلاین مورد علاقه‌اش، در واقع شبیه‌سازی طراحی‌شده با این هدف است که بازیکنان را برای دفاع از زمین در برابر تهاجم موجودات بیگانه آماده سازد. داستان این رمان نیز بسیار شبیه به فیلم دهه هشتادی The Last Starfighter است.

Last Starfighter

 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده