نویسنده: مهرداد داودی
// دوشنبه, ۱۳ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۱

فیلم جشن دلتنگی اولین فیلم برای فاز دوم اکران بهار خواهد بود

فاز دوم اکران بهار به زودی آغاز خواهد شد و تاکنون زمان اکران احتمالی فیلم جشن دلتنگی مشخص شده است.

با نزدیک شدن به هفته‌ی سوم اکران نوروزی اخباری مبنی بر آغاز فاز دوم اکران بهار شنیده می‌شود. اولین فیلمی که اکرانش قطعی شده است فیلم «جشن دلتنگی» است که قرار است پس از پایان اکران فیلم خرگیوش روی پرده‌ی سینما به نمایش دربیاید. غلامرضا فرجی با اشاره به منعقد شدن قرارداد این فیلم گفت:

پخش فیلم سینمایی جشن دلتنگی توسط حوزه هنری و موسسه بهمن سبز انجام می‌شود و قرارداد اکران آن نیز با سرگروهی سینما زندگی منعقد شده است. بعد از پایان اکران فیلم «خرگیوش» اکران فیلم جشن دلتنگی آغاز می‌شود و زمان اکران احتمالی این فیلم اردیبهشت ۹۷ خواهد بود. هم‌اکنون آنونس این فیلم سینمایی در پردیس سینمایی زندگی و سایر سینماهای مرتبط به عنوان برنامه آینده در حال پخش است و تبلیغات فیلم نیز در حال آماده شدن هستند.

فیلم جشن دلتنگی به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه کنندگی علی قائم‌مقامی تولید شده است. اعضای تیم بازیگری این فیلم افرادی چون محسن کیایی، پانته‌آ پناهی‌ها، بهنام تشکر و بابک حمیدیان هستند. فیلم‌های «خوک» و «چهارراه استانبول» دو گزینه برای اکران در گروه کوروش هستند که احتمال دارد پس از اکران فیلم به وقت شام روی پرده سینما نمایش داده شوند. فیلمیران قصد دارد فیلم «تگزاس» را هم برای اکران دوم عید روی پرده ببرد، این پخش کننده اما تاکنون با سرگروه به توافق نرسیده است. هدایت فیلم هم قصد دارد تا فیلم‌های خجالت نکش و بی حساب را برای اکران دوم بهار آغاز کند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده