نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۱ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸

همکاری بازیگر فیلم Avengers: Infinity War و گور وربینسکی در فیلم Beat the Reaper

گور وربینسکی و سباستین استن، بازیگر فیلم Avengers: Infinity War قرار است در فیلم Beat the Reaper با یکدیگر همکاری کنند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر و کارگردان فیلم Beat the Reaper مشخص و اعلام شدند. طبق خبری که وب‌سایت TrackingBoard منتشر کرده، گور وربینسکی، کارگردان سه گانه اصلی فیلم Pirates of the Caribbean (دزدان دریایی کارائیب)، انیمیشن Rango (رنگو) و فیلم A Cure for Wellness (درمانی برای سلامتی)، کارگردانی این فیلم را بر عهده گرفته و قرار است با سباستین استن، بازیگر فیلم‌هایی چون فیلم Captain America: The Winter Soldier (کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان)، فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی) و فیلم I, Tonya (من تونیا هستم)، در فیلم Beat the Reaper همکاری کند. در سال ۲۰۰۹، لئوناردو دی کاپریو حقوق ساخت این فیلم را به‌دست آورد و این فیلم قرار است با همکاری شرکت Appian Way (که متعلق به دی‌کاپریو است) و نیو ریجنسی ساخته و منتشر شود.

این وب‌سایت اضافه کرد که دی‌کاپریو برای مدت کوتاهی قرار بود در فیلم Beat the Reaper بازی کند و پیش از این، این فیلم قرار بود از شبکه HBO منتشر شود؛ اما ترکینگ‌برد اشاره‌ای به حضور یا عدم حضور بخش فیلمسازی این شبکه در ادامه ساخت این پروژه نداشته است. فیلم Beat the Reaper براساس رمانی به‌همین نام اثر جاش بازل در دست ساخت است که این رمان داستان یک پزشک اورژانس به‌نام پیتر براون در منهتن را روایت می‌کند. زمانی که این دکتر زندگی سابق خود را به یاد می‌آورد، زندگی براون بسیار پیچیده می‌شود. او در گذشته یک قاتل حرفه‌ای بوده است که در حال حاضر در برنامه محافظت از شاهدان عینی قرار دارد. پیتر براون دارای یک گذشته خونین و بسیار خشن است.

Gore Verbinski

برایان کاپمن و دیوید لوین، نویسنده فیلم فیلم Ocean's Thirteen (سیزده یار اوشن) و نویسنده و سازنده سریال Billions (میلیاردها)، کار نوشتن فیلمنامه فیلم Beat the Reaper را بر عهده دارند. وربینسکی پیش از این با شرکت نیو ریجنسی در فیلم A Cure for Wellness همکاری کرده بود و علاوه بر دی‌کاپریو، جنیفر دیویسون و جولی یورن نیز به‌عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور خواهند داشت. وربینسکی پیش از این قرار بود کارگردانی فیلم Gambit (گمبیت) را بر عهده داشته باشد؛ اما دی سال گذشته، او و شرکت فاکس قرن بیستم تصمیم به قطع همکاری گرفتند. در حال حاضر وربینسکی کارگردانی فیلم Spaceless برای شرکت یونیورسال پیکچرز را بر عهده دارد. 

سباستین استن بیشتر برای بازی در نقش باکی بارنز ملقب به وینتر سولجر در دنیای سینمایی مارول شناخته شده و فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت)، فیلم بعدی او در این دنیای سینمایی است. استن برنامه شلوغی را نیز دارد و علاوه بر بازی در فیلم Avengers 4 (انتقام جویان ۴) که در حال حاضر نام رسمی ندارد، او در فیلم‌های دیگری چون فیلم We Have Always Lived in the Castle، فیلم The Last Full Measure و فیلم Destroyer، نیز حضور دارد و به ایفای نقش پرداخته است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده