نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

فهرست رسمی بازیگران و صداپیشگان فیلم The Voyage of Doctor Dolittle منتشر شد

شرکت یونیورسال پیکچرز فهرست رسمی بازیگران و صداپیشگان فیلم The Voyage of Doctor Dolittle با بازی رابرت داونی جونیور را منتشر کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فهرست رسمی بازیگران و صداپیشگان فیلم The Voyage of Doctor Dolittle (سفرهای دکتر دولیتل) منتشر شده است. رابرت داونی جونیور، بازیگر نقش دکتر دولیتل، با انتشار تصویری در صفحه شخصی خود در توییتر فهرست رسمی بازیگران و صداپیشگان این فیلم را منتشر کرده است. برخی از بازیگران در تصویر پیش از این معرفی شده بودند؛ اما در این تصویر بیشتر با بازیگران و شخصیت‌های حیوانی که قرار است صداپیشگی آن‌ها را برعهده بگیرند آشنا می‌شویم. رامی ملک در نقش چی-چی (گوریل)، تام هالند در نقش جیپ (سگ)، اکتاویا اسپنسر در نقش دب-دب (اردک)، جان سینا در نقش یوشی (خرس قطبی)، کمیل نانجیانی در نقش پلیمپتون (شتر مرغ)، ماریون کوتیار در نقش تیوتیو (روباه)، کارمن اجوگو در نقش ریجان (شیر)، کریگ رابینسون در نقش کلمینگ (موش)، فرانس دو لا تور در نقش Ginko-Who-Soars، سلنا گومز در نقش بتسی (زرافه)، اما تامپسون در نقش پلی‌نزی (طوطی) و رالف فاینز در نقش بری (ببر)، از جمله بازیگرانی هستند که صداپیشگی حیوانات این فیلم را بر عهده دارند. شما در ادامه این تصویر را مشاهده می‌کنید:

The Voyage of Doctor Dolittle

همچنین در تصویر منتشر شده، لوگو رسمی فیلم The Voyage of Doctor Dolittle نیز قابل مشاهده است. علاوه بر داونی جونیور، آنتونیو باندراس و مایکل شین دیگر بازیگرانی هستند که قرار است نقش‌های شخصیت‌های انسانی فیلم The Voyage of Doctor Dolittle را بر عهده داشته باشند. باندراس نقش شخصیت راسولی و شین نقش شخصیت مادفلای را در این فیلم لایو اکشن بر عهده دارند. جیم برودبنت و جسی باکلی دیگر بازیگران این فیلم هستند که هنوز نقش آن‌ها در فیلم تایید و اعلام نشده است. کارگردانی فیلم The Voyage of Doctor Dolittle بر عهده استیون گیگان، کارگردان فیلم Gold (طلا) و فیلم Syriana (سیریانا) خواهد بود. این فیلم اقتباسی از رمان هیو لافتینگ است که گیگان به‌همراه توماس شپرد کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را نیز بر عهده داشته است.

فیلم The Voyage of Doctor Dolittle قرار است در تاریخ ۱۲ آوریل ۲۰۱۹ (۲۳ فروردین ۱۳۹۸) به‌روی پرده‌های سینما خواهد رفت. اتفاقات این فیلم لایو اکشن در دهه ۲۰ میلادی جریان خواهد داشت و فیلمبرداری و تولید این فیلم به‌زودی آغاز می‌شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده