نویسنده: محمد شیرزاده
// چهار شنبه, ۸ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۴

جک وایتهال به دواین جانسون در فیلم Jungle Cruise پیوست

 جک وایتهال قرار است در کنار دواین جانسون در فیلم Jungle Cruise حضور پیدا کند.

طبق گزارش ورایتی، جک وایتهال، کمدین بریتانیایی، قرار است در فیلم سینمایی گردش در جنگل (Jungle Cruise) به دواین جانسون و امیلی بلانت ملحق شود. این فیلم سینمایی قرار است با الهام‌گیری از پارک تفریحی دیزنی تحت همین عنوان ساخته شود. ژاومه کویت-سرا نیز قرار است کارگردانی این فیلم را انجام دهد.

وایتهال قرار است در این فیلم نقش برادر شخصیت امیلی بلانت را ایفا کند که گفته می‌شود نقشی کلیدی در خط داستانی فیلم خواهد داشت. وایتهال یک استندآپ کمدین است که سریال کمدی محبوب انگلیسی «سیستم آموزشی بد» (Bad Education) را خلق کرده است.

فیلمنامه گردش در جنگل در ابتدا توسط جی. دی. پین و پاتریک مک‌کی نوشته شد و سپس مایکل گرین آن را بازنویسی کرد. دواین جانسون نیز قرار است در کنار دنی گارسیا و هیرام گارسیا تهیه کنندگی فیلم را انجام دهد.

گردش در جنگل قرار است یکی دیگر از فیلم‌هایی باشد که دیزنی براساس پارک‌های تفریحی‌اش می‌سازد. دیزنی در گذشته نیز فیلم‌های عمارت متروکه (The Haunted Mansion)، ماموریت به مریخ (Mission to Mars)، سرزمین فردا (Tomorrowland) و البته دزدان دریایی کارائیب (Pirates of the Caribbean) را براساس پارک‌های تفریحی‌اش ساخته بود. روند ساخت فیلم قرار است از یک ماه دیگر شروع شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده