نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۷ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

انتشار فهرست رسمی بازیگران و اولین خلاصه داستان فیلم Captain Marvel

مارول فهرست رسمی بازیگران و اولین خلاصه داستان فیلم کاپیتان مارول (Captain Marvel) را منتشر کرده که حاوی نکات بسیار جالبی است.

از هفته گذشته، فیلمبرداری و تولید فیلم Captain Marvel در استودیویی در شهر لس آنجلس در ایالت کالیفرنیا رسما آغاز شده است. اوایل این هفته تصاویر جدیدی از پشت صحنه اولین فیلم مستقل با محوریت ابرقهرمان زن در دنیای سینمایی مارول منتشر شده است که در آن شاهد حضور جود لاو، بازیگر نقش دکتر والتر لاوسون ملقب به مار-ول، در پشت صحنه فیلمبرداری این فیلم هستیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مارول استودیو با انتشار بیانیه و تصویری از شروع رسمی فیلمبرداری فیلم Captain Marvel خبر داده و فهرست رسمی بازیگران و اولین خلاصه داستان این فیلم مورد انتظار را منتشر کرده است. در حال حاضر فیلمبرداری و تولید فیلم کاپیتان مارول در استودیویی لس آنجلس در ایالت کالیفرنیا جریان دارد و قرار است فیلمبرداری و تولید این فیلم در مکان‌های دیگری نیز از جمله شهر فرزنو در ایالت کالیفرنیا به‌همراه بتن روژ و نیواورلئان در ایالت لوئیزیانا هم انجام شود. همچنین مارول تصویری از حضور بری لارسون در پایگاه نیروی هوایی نلیس در نوادا منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Captain Marvel

علاوه بر این، مارول فهرست رسمی بازیگران فیلم Captain Marvel هم منتشر کرده است که در آن شاهد نام‌های جالبی از جمله لی پیس و کلارک گرگ هستیم. کلارک گرگ، بازیگر نقش ایجنت کولسن که آخرین بار شاهد حضور آن در فیلم Avengers (انتقام جویان) بودیم و پس از آن دیگر تنها در دنیای تلویزیون مارول حضور داشت، قرار است شاهد دوره جوانی این شخصیت در این فیلم به‌عنوان یکی از ماموران شیلد باشیم. همچنین لی پیس، بازیگر نقش رونان متهم و جایمن هانسو در نقش کوراث که پیش از این در فیلم Guardians of the Galaxy (نگهبانان کهکشان) شاهد حضور این دو شخصیت بودیم، قرار است در فیلم Captain Marvel بازگردند. رونان که از نژاد کری است، قرار است بخشی از جنگ بین دو نژاد کری و اسکرالز باشد. الگنیس پرز سوتو، رون تمت و مک‌کنا گریس، دیگر بازیگران جدیدی هستند که حضور آن‌ها در این فیلم تایید و اعلام شده است.

بری لارسون در نقش کارول دانورز ملقب به کاپیتان مارول، ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری، جود لاو در نقش دکتر والتر لاوسون ملقب به مار-ول (Mar-Vell)، بن مندلسون در نقش شرور و منفی فیلم، جما چان در نقش مین-اروا (Minn-Erva) و لاشانا لینچ در یک نقش نامشخص، دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم Captain Marvel تایید و اعلام شده است. کارگردانی این فیلم بر عهده آنا بودن و رایان فلک خواهد بود. همچنین کار نوشتن فیلمنامه فیلم Captain Marvel بر عهده ژنوا رابرتسون‌-دوورت، مگ لفاوه، نیکول پرلمن، کارلی منچ، لیز فلاهایو، آنا بودن و رایان فلک بوده است. همچنین مارول اولین خلاصه داستان رسمی فیلم کاپیتان مارول را نیز کرده است طبق این خلاصه داستان:

فیلم Captain Marvel براساس شخصیتی از دنیای کامیک مارول که برای اولین بار در سال ۱۹۶۸ معرفی شد، در دست ساخت است. این فیلم داستان کارول دانورز، یکی از قوی‌ترین ابرقهرمانان زمین را روایت می‌کند که در وسط یک جنگ بین دو نژاد بیگانه گرفتار شده است. در دهه ۹۰ میلادی، کاپیتان مارول یک ماجراجویی کاملا جدید، دیده نشده و غیر منتظره را که پیش از شروع دنیای سینمایی مارول رخ ‌می‌دهد، تجربه می‌کند.

فیلم Captain Marvel قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده