نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲ فروردین ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

اضافه شدن بازیگر سریال The Handmaid's Tale به جمع بازیگران فیلم The Kitchen

شرکت برادران وارنر و نیو لاین سینما از اضافه شدن بازیگر دیگری به جمع بازیگران فیلم The Kitchen خبر دادند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در فیلم The Kitchen (آشپزخانه) تایید و اعلام شده است. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، الیزابت ماس، بازیگر سریال The Handmaid's Tale (سرگذشت ندیمه)، به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده است. پیش از این، برادران وارنر و نیو لاین سینما حضور تیفانی هدیش و ملیسا مک کارتی را در این فیلم تایید کرده بودند. علاوه بر هدیش، مک‌کارتی و ماس، برادران وارنر به‌دنبال استخدام بازیگران مرد و زن متعددی برای فیلم The Kitchen نیز است. فیلم The Kitchen قرار است براساس کتاب‌های کامیک شرکت دی سی و ورتیگو به‌ همین نام تولید و منتشر شود.

این کامیک داستان همسران گروهی از تبهکاران و مافیای ایرلندی را روایت می‌کند که در دهه ۷۰ میلادی و در محله هلز کیچن شهر منهتن زندگی می‌کنند. داستان این زنان به‌گونه‌ای است که زمانی که سازمان FBI همسران آنها را دستگیر می‌کند، آنها تصمیم می‌گیرند که تجارت آنها را ادامه دهند. این سری کتاب توسط مینگ دویل، بکی کلونان و آلی مسترز نوشته، طراحی و در سال ۲۰۱۴ برای اولین‌بار منتشر شده است. ماس قرار است نقش زنی را در فیلم The Kitchen بازی کند که از شوهر بدخواه خود بسیار می‌ترسد. او که علاقه زیادی به خشونت دارد، در نهایت در آن سقوط و زندگی تازه‌ای را آغاز می‌کند.

هدیش نیز قرار است نقش شخصیتی را در فیلم The Kitchen بازی کند که هرکسی در سر راه او قرار بگیرد، مایل به کشتن او است و مک‌کارتی نیز نقش یک مادر عاشق و دوست داشتنی را در این فیلم بازی خواهد کرد که این دختران و زنان را به دور هم برای شروع یک تجارت جدید جمع خواهد کرد. آندره‌آ برلوف، نویسنده فیلمنامه فیلم Straight Outta Compton (مستقیم از کامپتن)، کار نوشتن فیلمنامه فیلم The Kitchen را بر عهده دارد. با این حال، این فیلم در حال حاضر کارگردانی ندارد و مایکل د لوکا نیز به‌عنوان تهیه کننده در این پروژه حضور دارد.

فیلم The Kitchen در تاریخ ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۹ (۲۹ شهریور ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما خواهد رفت. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده