نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۸

مارول از لباس های جدید سه عضو Fantastic Four رونمایی کرد

کمپانی مارول کامیکس به‌تازگی تصویر طرح‌های ابتدایی لباس‌های سه عضو باقی مانده گروه چهار شگفت انگیز (Fantastic Four) بن، جانی و رشینا را منتشر کرد.

تیم ابرقهرمانی چهار شگفت انگیز (Fantastic Four) ممکن است هنوز آمادگی بازگشت، آن هم به صورت تمام قوا را نداشته باشد، اما همان اعضای باقی‌مانده این تیم هم قرار است با ظاهری جدید و زیبا به میدان مبارزه بازگردند. شماره چهارم سری کتاب کمیک Marvel Two-in-One قرار است توسط چیپ زدارسکی نوشته شده و طراحی و تصویرپردازی آن هم توسط والریو شیتی انجام شود. در این قسمت ما شاهد لباس‌های جدیدی برای اعضای تیم چهار شگفت انگیز خواهیم بود که توسط تینگ، مشعل انسانی (Human Torch) و رشینا کول پوشیده خواهد شد. 

لباس‌های جدید این شخصیت‌های محبوب ابرقهرمانی مارول، توسط خود والریو شیتی طراحی شده است. این لباس‌ها نسبت به نسخه‌های پیشین دارای یک ظاهر جذاب و پیشرفته هستند که به نظر می‌رسد کاملا با توضیحاتی که درباره ماموریت اصلی گروه چهار شگفت انگیز منتشر شده، تطابق دارد. همانطور که در این تصاویر مشاهده می‌کنید، در نسخه جدید، به‌جای اینکه باز هم از همان رنگ سنتی و قدیمی آبی در طراحی لباس‌ها استفاده شود، این بار از رنگ مشکی و سفید استفاده شده است. آخرین باری که این تیم، این مسیر را پشت سر گذاشتند، به زمانی باز می‌گردد که شخصیت Human Torch به‌تازگی مرده بود. با این تفاسیر و با توجه به اینکه رید و سو ریچاردز حالا در تیم حضور ندارند، طی کردن دوباره این مسیر توسط بن و جانی، ممکن است گزینه مناسب و خوبی باشد. تصاویر منتشر شده از لباس‌های جدید اعضای تیم چهار شگفت انگیز توسط والریو شیتی:

شخصیت مشعل انسانی و همچنین تینگ، به‌تازگی متوجه شدند که درباره قدرت‌های ابرانسانی آنها مشکلی وجود دارد و این قدرت‌ها کم کم در حال از بین رفتن هستند. حال آنها، به منظور برگرداندن قدرت‌ها و توانایی‌های خود تصمیم بر این گرفتند تا سفری را آغاز کنند. آنها تصمیم دارند به واسطه این ماجراجویی، به مولتی‌ورس سفر کنند؛ به امید اینکه بتوانند باری دیگر با خانواده گمشده ریچاردز ارتباط برقرار کنند و متحد شوند. حال در این میان دلایلی وجود دارد که باعث می‌شود این باور در ما به‌وجود بیاید که این اتحاد دوباره، قرار است در آینده‌ای بسیار نزدیک یعنی در قسمت ششم این مجموعه اتفاق بیفتد.

کتاب Marvel Two-in-One #4 برای انتشار در تاریخ ۱۴ مارس (۲۳ اسفند) برنامه‌ریزی شده بود.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده