نویسنده: محمد شیرزاده
// سه شنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵

اسکات ایستوود به ایفای نقش ولورین علاقه دارد

اسکات ایستوود در مصاحبه‌ای اعلام کرده به ایفای نقش ولورین علاقه دارد.

به تازگی اسکات ایستوود در مصاحبه‌ای اعلام کرده که در صورت تمایل استودیوی سازنده، حاضر است در معرفی دوباره شخصیت ولورین در سری فیلم‌های مردان ایکس (X-Men)، نقش این شخصیت را ایفا کند. کارنامه ایستوود طی سال‌های گذشته بهبود پیدا کرده است. وی در ابتدا نقش مکملی در فیلم خشم (Fury) از دیوید آیر ایفا کرد و پس از آن در فیلم طولانی‌ترین سواری (The Longest Ride) و سپس جوخه انتحار (Suicide Squad) حضور یافت. جوخه انتحار برای اسکات ایستوود مانند یک سکوی پرتاب به فیلم‌هایی با بودجه بیشتر و به اصطلاح بلاک باستر بود؛ چرا که وی پس از آن در فیلم سرنوشت خشمگین (The Fate of the Furious) ایفای نقش کرد و حالا در کنار جان بویگا، ستاره فیلم حاشیه اقیانوس آرام: طغیان (Pacific Rim: Uprising) است.

وی در مصاحبه‌ای با وبسایت اسکرین‌رنت عنوان کرد که از حضورش در اینگونه فیلم‌ها بسیار خرسند است و برنامه‌ای برای کنار کشیدن از این دست فیلم‌ها ندارد. ایستوود همچنین اعلام کرد نقش آرزوهایش چیزی نیست جز نقش ولورین!

وقتی که از اسکات ایستوود درباره حضور در فیلم‌های ابرقهرمانی بیشتر پس از جوخه انتحار سوال شد، وی در پاسخ گفت:

بله، قطعا. البته در صورتی که فرصتش پیش بیاید...

و سپس گفت‌وگو این‌طور ادامه پیدا کرد:

اسکرین‌رنت: خیلی از هواداران دوست دارند نقش Wolverine را بازی کنی، از این موضوع خبر داری؟

ایستوود: بله خبر دارم.

 

اسکرین‌رنت: نظرت در این رابطه چیست؟

ایستوود: من عاشق ولورین هستم. او یکی از شخصیت‌های کمیک بوکی مورد علاقه‌ام است. او شخصیتی سرکش است. شخصیتی است که به سختی تابع قوانین می‌شود... به قوانین احترام نمی‌گذارد... من عاشق مدل شخصیتی‌اش هستم.

 

اسکرین‌رنت: اگر با تو در این رابطه تماس گرفته شود، حاضری نقش ولورین را بازی کنی؟

ایستوود: صد درصد

پس از نسخه فوق‌العاده دوست‌داشتنی هیو جکمن از ولورین، ایفای نقش آن توسط هر بازیگر دیگری، کاری شجاعانه خواهد بود. ایفای نقش ولورین توسط اسکات ایستوود اتفاق جالبی خواهد بود؛ چرا که گفته شده نسخه هیو جکمن از ولورین، برگرفته از پدر اسکات یعنی کلینت ایستوود کبیر است. با این حال، حضور در نقش ولورین می‌تواند کمک بزرگی برای جا افتادن اسکات ایستوود در هالیوود باشد.

با در نظر گرفتن سن نسبتا پایین ایستوود و روند پیش‌روی حرفه بازیگری‌اش، احتمالش زیاد است که کمپانی مارول در صورت نهایی شدن ادغامش با فاکس قرن ۲۱ برای این نقش به دنبال وی برود. اگر این اتفاق بیفتد، هنوز چند سالی تا ملحق شدن ولورین به دنیای سینمایی مارول فاصله خواهیم داشت؛ پس باید دید اوضاع چگونه پیش خواهد رفت. با این حال، خیلی خوب است که بدانیم یکی از ستاره‌های در حال رشد هالیوود نه‌تنها به دنبال این نقش است، بلکه درک بسیار خوبی نیز از این شخصیت دارد.

 


منبع ScreenRant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده